Die van mij is momenteel een varken (ging knorrend in een modderplasje rollen tot ze van top tot teen onder zat), maar stel dat ik haar goed zou poetsen dan is ze wel een gigantische glimworm ja

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Zo cool! Die van mij zag een tijdje terug een paard kusjes geven /krijgen met zijn mens en toen dacht Mel hmm, toch eens uitproberen.
Dus ik geef dr een klapzoen op dr neus en ze was eventjes verbaasd, pakte heel bedachtzaam een worteltje aan, knipperde een paar keer en ging toen weer hooi eten.
Volgens mij vond ze het geen succes
Sintara schreef:Zo cool! Die van mij zag een tijdje terug een paard kusjes geven /krijgen met zijn mens en toen dacht Mel hmm, toch eens uitproberen.
Dus ik geef dr een klapzoen op dr neus en ze was eventjes verbaasd, pakte heel bedachtzaam een worteltje aan, knipperde een paar keer en ging toen weer hooi eten.
Volgens mij vond ze het geen succes
Sintara schreef:Ehm ja. Soms heb je dat. Maar dat hij zo braaf was met de les is veel belangrijker toch?hij ziet er goed uit!
Pepperrr schreef:Bij jullie ook al zo onrustig? Hier vandaag op buitenrit was ook ineens alles eng en spannend in het zelfde rondje die we elke week doen![]()
Wat een knapperd is die Nobli!
Desi_2409 schreef:Hing inderdaad wat in de lucht vandaag. Thuis waren ze de hele tijd aan het rennen en bokken en reed langs manege en daar gingen de paarden in de paddocks ook aardig te keer.