Carol_Beer schreef:Je kan mij wel afrekenen voor het terugpakken, maar als die kinders zich normaal hadden gedraagd dan was er nooit een probleem geweest..
Dat is niet hoe het werkt. Jij bent de volwassene hier, en je hebt je zo te gedragen, ongeacht wat die kinderen doen. Er zijn meer volwassen manieren om dit op te lossen, die waarschijnlijk ook veel effectiever zijn.
Carol_Beer schreef:Jammer dat mensen niet de moeite doen om alle comments van me te lezen waar ik alles uitleg
Ik heb ze gelezen. Ik vind het slappe smoesjes.
Carol_Beer schreef:Ja de pensionstal is rete gezellig, de lesklanten niet, die ik dus weg wil hebben
De lesklanten zorgen er deels voor dat de stal betaalbaar is.
Maar wat je noemt: de baan bezet, en kinderen die rennen en gillen, dat is wel een beetje inherent aan een manege, en je had dit vooral ook kunnen bedenken. Ik heb die problemen niet, maar ik sta dan ook op een pensionstal, en geen manege.
Carol_Beer schreef:Wij hebben geen dikke sloten nodig omdat iedereen met respect met elkaars spullen omgaat, de lessen met deze groep is pas sinds kort, en wat mij betreft ook niet tot lang
Helaas is dat niet aan jou, maar aan de stalbaas. Het is aan jou om te bepalen of je daar wel of niet wilt staan met de gang van zaken daar.
Art_Ificious schreef:Als ouder mag je nu gewoon niets doen om je kind te straffen met gevolg dat ouders hun kinderen maar gewoon laten doen.
Jawel hoor, time-outs zijn bijzonder effectief, en zeker als je uitlegt waarom het is. En je kind eens in het nekvel grijpen en heel streng toespreken werkt ook prima. Er zijn prima manieren om een kind goed op te voeden zonder te slaan, en als je niet kunt opvoeden zonder slaan, kun je imo gewoon niet opvoeden.