Ronnie says Hello

Korte update, het gaat hier allemaal goed
Ze zijn de nacht allemaal goed doorgekomen en de introductie verliep tamelijk rustig. De dames zijn instant hengstig en lopen zich aan te stellen maar Ronnie is niet onder de indruk
Ik wilde hem graag bevrijden van zijn deken maar ik kreeg zijn halster niet om. Hij vond het niet prettig als ik hem achter z'n oren aanraakte.
Even geschakeld met de oude eigenaar en zij herkende dit wel. Hij is ook duidelijk nog een beetje skittish van alle onbekende geluiden enzo.
Eerst elkaar maar even leren kennen.
Dus gewoon m'n ding gedaan, lopen rommelen, uitgemest, de anderen geborsteld. Beetje om hem heen lopen kletsen en zingen en hem omgekocht met snoepjes 
Na een tijdje het touw om z'n nek kunnen leggen, lekker wederzijds gesnuffeld en gekriebeld, hem korte stukjes laten volgen, halthouden, pasje terug. En de hemel in geprezen natuurlijk.
Die deken komt wel. Niks overhaasten.
Ik plaats later nog wat foto's van de kennismaking tussen de pony's
Suzanne F. schreef:Leuk! Ben heel benieuwd naar dagfoto’s. Ligt het aan mij trouwens of ziet het verse drinkie er niet zo lekker uit?
Ik zie wat je bedoelt ja. Dat zal met de flits te maken hebben want het water is kraakhelder.