Paard gaat 2x per week mee naar buiten, zowel alleen als met andere paarden. Gaat elke week mee naar springles (15 minuten stappen over doorgaande weg en fietspad). Gaat mee naar clinics op locatie in de trailer. En heeft a.s. zondag haar eerste B-wedstrijd.
Recreatiepaard? Ja zeker. Dressuurpaard? JA!
Ik weet zeker dat er genoeg KWPN'ers zijn die alles kunnen. Wat mensen voor mij al zeiden, veel dressuurruiters dóen ook niets anders dan dressuur. Dus die paarden kennen ook niets anders dan een bak (meestal ook nog met een super goede bodem). Als je die voor het eerst mee naar buiten neemt, zullen ze best bang zijn. Maar dat is in heel veel opzichten trainbaar, zolang het karakter maar goed is.
Ik heb wel heel bewust gezocht naar een paard dat koel in de kop was. Deze gaf me, ondanks haar leeftijd en opleidingsniveau, een heel safe gevoel. Dus ondanks dat ik ouder en meer ervaring wilde, toch voor het 'jonkie' gegaan. Nog geen seconde spijt van gehad!
Nouvel schreef:Vulpes_96 schreef:En 250 voor een goede wedstrijdstalling, daar zou ik voor tekenen. Hier in het westen betaal je daar zeker 400 voor.
Nou inderdaad, daar zat ik ook al aan te denken...
En een fijne bak, en veel buiten, en weidegang...
Yip.... Onmogelijk