Dankjewel. Ja Luce is erg groot uitgevallen . We kochten hem als veulen. Hij zou 168 worden. Hij is nu 3 en 175+ Ceasar ter Linde nakomeling.
Joules is 129 wat best groot is voor een kruisi g veulen.
Pumpkins
Geplaatst: 15-06-20 14:40
Joules staat ook mooi hoog op de benen, rug lijkt wel meer op die van een fjord. Ben benieuwd hoe hij uitgroeid, hij Is al zoveel opgeknapt bij jullie! Mooi om te zien. Hij heeft een erg vriendelijke uitstraling.
Stille meelezer hier, helemaal verliefd op je baby! Ik vind haar toch ook op de laatste foto's wel veel weghebben van een fjordje, of iets wat erop lijkt.
Bovenaan is vandaag. Onderaan is 3 weken geleden. De dierenarts heeft begin van de week bloed genomen. Haar waarde zijn zodanig vooruit gegaan dat de dierenarts haar een gezond veulen heeft verklaard. Er moet nog wel wat massa bij. En wat glans. Maar we zijn al super tevreden .
Jee!!! Complimenten! Jij weet zeer goed wat je doet!
Temeraire
Geplaatst: 18-06-20 23:04
Wat ziet ze er al goed uit! En je bonte paard vind ik ook heel gaaf! En je andere kruising ook, allemaal dus eigenlijk Ben benieuwd hoe ze verder ontwikkelt!
Ik lees ook mee, vind het zo mooi dat jullie haar deze kans geven. En wat een verandering al. Maar je hebt gelijk, beestje heeft nu nog een kippenborst