Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je klikt iig super enthousiast!! Das al top natuurlijk!
Het is nog steeds de bedoeling om dit jaar te verkopen, mits ik de ideale match kan vinden, maar ik vraag me echt af wanneer (en of) ik me ertoe kan zetten om haar te koop aan te bieden.
Via via maakt het voor mij in die zin niet gemakkelijker om te verkopen.
Vind ik juist sympathiek en zou mij juist overtuigen om een paard bij je te kopen. Hoe oud is je merrie? Ik weet nog iemand die een leuke brave merrie zoekt.
Moeilijke combi, want de meest idiote dingen overleef je met dit paard en daarom zou ze ideaal zijn voor recreatieruiters, maar ik vrees dat die zich prettiger voelen bij een flegmatiek paard. Ik ben tot de verkoop ook altijd in de veronderstelling dat paard alleen bij mij past. Blijkt nooit waar te zijn, maar ik maak me altijd grote zorgen. 
veerledec schreef:Wat zoek je dan estell?
Luf_Midnight schreef:Hebben jullie ook vooral honderden berichten met enkel vraagprijs? Of zelfs vp?
Word er een beetje zat van eerlijk gezegd, voor het juiste huis hoef ik niet perse de prijs die hij waard is maar jeetje dat er zo weinig normale berichten gestuurd worden schrik ik wel een beetje van.
_lorette_ hier ook het gevoel dat ik de enige ben die ze begrijpt en goed voor ze is nu de eerste aan het verkopen en dat gevoel is door al die loze reacties nog niet geslonken![]()
Estell_ dat lijkt snel gegaan zo de verkoop fijn!
Luf_Midnight schreef:Ja misschien dat dat ook wel verstandiger is, maar huis omdat er voor het juiste huis de prijs niet het probleem hoeft te zijn.
Maar ik wil met een te lage prijs ook niet enkel handelaars of andere louche personen aantrekken