Jester_ schreef:Is er nog plek bij de corona bokt politie? Jullie lijken me echt super gezellige aardige mensen!
Ja dat zijn we. Aardig, sociaal en solidair met de ouderen, andere kwetsbaren en de mensen die werkzaam zijn in de zorg. En met elkaar.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Boras schreef:Jester_ schreef:Is er nog plek bij de corona bokt politie? Jullie lijken me echt super gezellige aardige mensen!
Ja dat zijn we. Aardig, sociaal en solidair met de ouderen, andere kwetsbaren en de mensen die werkzaam zijn in de zorg. En met elkaar.
Jildau schreef:Boras schreef:
Komt TS in aanraking met ouderen en kwetsbaren tijdens paardrijden in een natuurgebied? Heeft ze nu 10 mensen besmet?
Echt het lijkt wel een wedstrijd. Wie kan zich het beste opsluiten. Oh en iedereen die één stap over de drempel zet dat zijn allemaal asociale, verschrikkelijke, egoïstische, dombo's. Toch?
Ik vind het echt triest om zo tekeer te gaan tegen TS. Prima dat sommigen dit niet zouden doen, dat is je eigen keus. Ga gewoon lekker weer terug je hol in dan en val haar er niet mee lastig. Dan kan zij mooie foto's delen en anderen daarvan meegenieten want een beetje positiviteit is ook wel welkom in deze tijd.
Boras schreef:Jester_ schreef:Is er nog plek bij de corona bokt politie? Jullie lijken me echt super gezellige aardige mensen!
Thatgrumpyh schreef:Jildau schreef:
Komt TS in aanraking met ouderen en kwetsbaren tijdens paardrijden in een natuurgebied? Heeft ze nu 10 mensen besmet?
Echt het lijkt wel een wedstrijd. Wie kan zich het beste opsluiten. Oh en iedereen die één stap over de drempel zet dat zijn allemaal asociale, verschrikkelijke, egoïstische, dombo's. Toch?
Ik vind het echt triest om zo tekeer te gaan tegen TS. Prima dat sommigen dit niet zouden doen, dat is je eigen keus. Ga gewoon lekker weer terug je hol in dan en val haar er niet mee lastig. Dan kan zij mooie foto's delen en anderen daarvan meegenieten want een beetje positiviteit is ook wel welkom in deze tijd.
Het gaat ook om wat er kan gebeuren. Als ze in een auto ongeluk beland of van er paard valt en moet naar de ziekenhuis. Dan is zij een belasting voor dat Ziekenhuis. Het gaat niet alleen om dat ze andere besmetten maar het is natuurlijk makkelijker als ze moet tanken, sleutels krijgen van de huis en zo voort.
Haarbal schreef:meggiemeg schreef:Op de Veluwe mag je recreëren als je accommodatie voorzien is van een eigen toilet-douche voorziening. Het is voor velen heel krom maar op deze manier kan je toch even weg en hoef je niet in contact te komen met anderen. Het is voor een ieder voor zich wat ze doen, wel of niet gaan. Als TS had geschreven dat ze er alleen had overnacht en de rest overdag was gekomen voor een buitenrit waar je heel goed de afstand met elkaar kunt bewaren had niemand er wat van gezegd, ze is in deze eerlijk geweest, verstandig of niet dat is aan haar en haar vriendinnen.
Maar dat is nu juist het punt, TS was WEL in contact met anderen! Namelijk, de vriendin met wie ze er gelogeerd heeft. Of woont die vriendin toevallig bij jou in huis TS?
Mooie fjorden, jammer van de uilskuikens die er op zitten.