Serenity350 schreef:Heerlijke update weer!![]()
![]()
Wat die boerderij betreft, kan het zijn dat ze daar misschien iets hebben wat een hele hoge pieptoon afgeeft? Mijn paarden worden altijd wat kriegel van de marterverjaag-dingen onder de motorkap bij sommige auto's, die geven een hoge toon af als je er vlakbij in de buurt komt. Mijn vriend hoort ze niet, ik dan weer wel.
Die pieptoon is wel interessant. Ik ga eens luisteren. Met mijn 22 jaar zou ik dat toch moeten horen.
Rims nog een stuk langer trouwens haha. 

En op dat moment zagen we het. Een wildrooster. 
Ik heb niet gezien dat hij slecht liep gelukkig. Hij heeft wel de voorkeur voor de berm, maar welk paard heeft dat nu niet?

Ik volg ook mee!

) en ook motoren zijn geen big deal meer. Mijn moeder zegt altijd dat hij schrikt als hij wil schrikken en verder heel braaf is. Dat klopt wel. Toen we gisteren wegliepen stond hij al binnen tien meter op zijn figuurlijke achterste benen.

Het is allemaal goedgekomen, maar Joep heeft nog wel een paar dagen in de nachten met een winterdeken gestaan. Waarom zou je denken? Nou - toen ik op een avond op stal kwam, had hij het weer wat koud en zo ontzettend veel honger dat hij alleen maar kon eten. Ik zette hem even in de lege stal om te borstelen, maar hij had geen aandacht voor mij en draaide zelfs weg toen ik hem mee wilde nemen. Dat is natuurlijk niets voor hem. Dus in plaats van lekker met hem te werken (ik had al een heel snuffel parcours neergezet) heb ik hem maar extra laten eten. 
Hij kan echt de honderd meter van de track in gekke rengalop doen (of een echte arabieren draf) om dan op de laatste meter een slidingstop te maken.