Misser"]
[quote="Lielle"][quote="marina schreef:Ik betaal niets. IK mag alles met hem doen. Ben ook de enige die er op rijd. Ik mest wel de stal uit, omdat ik dat zelf perse wilde!
Als ik op les zou willen zou ik het zelf moeten betalen.
Ik vind het echt belachelijk als er mensen zij die er geld voor vragen. Het is hun keus om een paard aan te schaffen, dus moeten ze ook de kosten kunnen dragen!
ja, en jij profiteert daarvan omdat je geen manegelessen hoeft te betalen.
[/quote]
Maar op een manege betaal je voor een les, daar leer je dus wat. Als jij gewoon op een paard rijd leer je niks. (ja tuurlijk leer je wel wát maar geen nieuwe dingen)
[/quote]
Gatver de gatver.
Ik ben helemaal niet voor betalen als je er wat voor terug doet, maar op deze manier, dan kwam je niet eens meer bij mijn paard in de buurt, niet eens als zou je de 1000 euro per maand aan hem betalen.
Hun zijn ook zo aardig om je te laten rijden op hun paard, dat is ook een keus die ze hebben gemaakt, maar die keus werd bij bij snel veranderd, nooit meer zou ik je in de buurt willen hebben met zo'n instelling.
Lekker knol hobbelen op de manege en nooit verder komen, want op een prive paard leer je meer als op een manege paard, maar als dat niet ingezien kan worden, jakkie
En natuurlijk is een paard aan huis voor niks
Hoe naief kun je zijn.
Het is idd goedkoper dan op een stal, qua onderhoud.
Maar tel de hypotheek die je erbij op moet tellen van een duurder huis omdat je plaats moet hebben voor een stal weide en bak, dan kom je duurder uit dan dat je hem opstald.
Dus niet alleen het onderhoud van het paard berekenen, maar ook onderhoud van land, stal, omheinigng enz en de extra hoge maandelijkse lasten.
)
Ik ben hier nog niet zolang dus ken de mensen hier ook nog niet zo goed
).