Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SVRL schreef:xyzutu2 schreef:Top!![]()
Heb je ook meteen officieel jouw klacht ingediend over de persoon die jouw paarden voert waardoor jouw pony steeds hoefbevangen is?
Heb het gevraagd ja, maar daar wilde ze niet op in gaan.
xyzutu2 schreef:Heb je ook meteen officieel jouw klacht ingediend over de persoon die jouw paarden voert waardoor jouw pony steeds hoefbevangen is?
SVRL schreef:Ik heb ook gevraagd of ik klacht kon indienen tegen de persoon die mij aangegeven heeft en daar wilde ze niet op in gaan.
SVRL schreef:Ik heb ook gevraagd of ik klacht kon indienen tegen de persoon die mij aangegeven heeft en daar wilde ze niet op in gaan.
SVRL schreef:daffodil schreef:Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Het is toch juist goed dat er gekeken wordt? En je kunt toch makkelijk laten zien/uitleggen dat ze het prima hebben? Ik snap niet zo goed waarom je gelijk in je wiek geschoten bent.
Als je je niet schuldig voelt of bent, hoef je ook niet in de verdediging is mijn beleving. Dan leg je gewoon uit dat het anders in elkaar steekt dan dat het blijkbaar voor een buitenstaander lijkt.
Ik voel me helemaal niet schuldig, kan alleen niet tegen onrecht en deze klacht is gewoon onrecht. Zelfs mijn dierenarts, waar ik vanmorgen contact met had, vindt dit een onterechte klacht.
8nnemiek schreef:Wat ik me wel afvraag in dit verhaal: de shet raakt regelmatig hoefbevangen waar de wandelaars de schuld van krijgen, maar je paarden staan wel op een wei, voormalig voetbalveld zelfs, en kunnen een bos in, waar ze zich rond kunnen eten met gras en bladeren en noten? Of lees ik dat verkeerd?
bigone schreef:Een klacht indienen tegen diegene die in principe het beste met je dieren voorheeft ? Nu snap ik echt wel waarom mensen je niet rechtstreeks aanspreken, tjemig wat ben jij een hittepetit.
SVRL schreef:Nogmaals, ik kan niet tegen onrecht. Wie mij onterecht beschuldigd, kan dit soort reactie van mij krijgen.
SVRL schreef:bigone schreef:Een klacht indienen tegen diegene die in principe het beste met je dieren voorheeft ? Nu snap ik echt wel waarom mensen je niet rechtstreeks aanspreken, tjemig wat ben jij een hittepetit.
Nogmaals, ik kan niet tegen onrecht. Wie mij onterecht beschuldigd, kan dit soort reactie van mij krijgen.
bigone schreef:Een klacht indienen tegen diegene die in principe het beste met je dieren voorheeft ? Nu snap ik echt wel waarom mensen je niet rechtstreeks aanspreken, tjemig wat ben jij een hittepetit.
MirandaFuego schreef:Ach ja zulke dingen gebeuren, hier ook de dierenbescherming wel eens gehad.
Maar dat vind ik niet erg, ze komen kijken, alles is natuurlijk prima in orde en ze gaan weer.
Je kan je heel druk maken, maar daar heb je alleen jezelf mee, zelfs als ze het doen uit pesterij hebben ze dan juist bereikt wat ze willen dus laat je niet gek maken.
Wat betreft het voeren snap ik dat je je druk maakt, je wil niet dat je pony ziek wordt.
Wij hebben een camera bij het hek geplaatst na meerdere keren gewaarschuwd te hebben dat ze niet mogen voeren, dat heeft wel geholpen, ze konden het niet meer stiekem doen.
Tatyana schreef:Sorry hoor TS, maar je gaat hier wel heel erg tekeer. Ik denk ook dat je het veel te persoonlijk opneemt en dat zegt iets over jouw onzekerheid (in zijn totaliteit) en niet iets over mij of de melder.
Ik begrijp dat mensen liever anoniem melden dan een tirade van jou over zich heen te krijgen, gezien je reacties hier.
Als jouw paarden niks tekort komen en het goed hebben, maak je dan niet zo druk! Plaats hier anders eens foto's van de huidige situatie, misschien kunnen wij dan begrijpen waarom dit is gebeurt of jou sterken in jouw mening dat er niets aan de hand is.
SVRL schreef:Tatyana schreef:Sorry hoor TS, maar je gaat hier wel heel erg tekeer. Ik denk ook dat je het veel te persoonlijk opneemt en dat zegt iets over jouw onzekerheid (in zijn totaliteit) en niet iets over mij of de melder.
Ik begrijp dat mensen liever anoniem melden dan een tirade van jou over zich heen te krijgen, gezien je reacties hier.
Als jouw paarden niks tekort komen en het goed hebben, maak je dan niet zo druk! Plaats hier anders eens foto's van de huidige situatie, misschien kunnen wij dan begrijpen waarom dit is gebeurt of jou sterken in jouw mening dat er niets aan de hand is.
De politie heeft bevestigd dat er niets aan de hand is, heb de mening van bokt niet nodig.
SVRL schreef:MirandaFuego schreef:Ach ja zulke dingen gebeuren, hier ook de dierenbescherming wel eens gehad.
Maar dat vind ik niet erg, ze komen kijken, alles is natuurlijk prima in orde en ze gaan weer.
Je kan je heel druk maken, maar daar heb je alleen jezelf mee, zelfs als ze het doen uit pesterij hebben ze dan juist bereikt wat ze willen dus laat je niet gek maken.
Wat betreft het voeren snap ik dat je je druk maakt, je wil niet dat je pony ziek wordt.
Wij hebben een camera bij het hek geplaatst na meerdere keren gewaarschuwd te hebben dat ze niet mogen voeren, dat heeft wel geholpen, ze konden het niet meer stiekem doen.
Mijn paarden staan uit zicht. De enige die weten dat ze er staan zijn de mensen van de voetbalclub, die weten dat er thuis een stal is, mijn naaste buren, die ook weten dat ik een stal heb en eventueel mensen die aan de andere kant van het veld wonen, maar die komen amper daar. Ik kan gerust uren bij mijn paarden zitten, zonder een mens te zien.