Hier regen, regen, regen... en alleen ff tussendoor met de hondjes op pad geweest.
Fijn hoor dat het zo lekker gaat! Ik lees nog steeds met plezier mee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij hebben gister ook in de regen gereden, regenjas aan en je merkt er amper wat van!
nog geen sneeuw in het vooruitzicht hier, hoe is dat bij jou? Ik ben aan de andere kant wel blij zonder gladde ijswegen, hoeven de hoefschoenen met studs niet gebruikt te worden.
Piekosjj schreef:Gewoon gaan Jo!wij hebben gister ook in de regen gereden, regenjas aan en je merkt er amper wat van!

) weer een heerlijke dag op stal gehad! De ochtend begonnen met een chill ritje op Abbe. Hij had de dag ervoor 3.5 km gegalopeerd met een andere ruiter, maar voelde nog ontzettend fijn en fris aan, dus dat is een goed teken dat alles weer de goede kant op gaat met hem!
Ik had verwacht dat hij aardig zou rondvliegen, maar hij was ontzettend braaf en we hebben samen ontzettend fijn gewerkt en uiteraard heeeel veel geknuffeld en gekriebelt

) ook natuurlijk een erg goede oefening is. Hij was echt heeeerlijk te rijden en heb hem hele stukken gewoon met een los teugeltje kunnen rijden, al kletsend met iedereen. We voelde ons allebei na die 33 km nog hartstikke fit, dus dat was een goede test voor onze aankomende endurance wedstrijd eind april! De wedstrijd zal over 40 km zijn met een pauze halverwege

Best een beetje zenuwachtig was ik, zou het wel goed gaan, zou ik niet te vermoeid worden in de tweede ronde, etc etc. Was achteraf echt helemaal nergens voor nodig want Abbe deed het zo ontzettend geweldig en ik heb twee heeeerlijke rondes gereden en was eigenlijk helemaal niet eens zo heel moe achteraf! 

Abbe loopt het liefst voorop, en dan kan je echt wel het meest genieten van de mooie natuur om je heen!