Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ze in de wei staat raced ze al naar het hek als ze me hoort aankomen op mijn brommertje...Staat ze al in stal,dan krijg ik zo'n gezellige brom naar mijn hoofd geslingerd...Met daarop een uitgebreide kroelsessie...
) 
kwadraatje schreef:de mijne, laat een zacht gehinnik horen wat eigenlijk niet op hinneken lijkt, meer een soort "huhuhhu" maar dan niet hard en door gehinnenkt. (ik hoop dat jullie me begrijpen, want ik kan het niet beter uitleggen zo) ze doet overigens wel haar oortjes naar voren als ze me hoort/ziet

)
misschien dat t daardoor komt ) want als ik naast de stal parkeer, komt ze meteen met dr koppie uit de stal, om ingespannen naar buiten te kijken. En als ik dan uitstap, krijg ik een hinnik naar m'n oren waar m'n trommelvliezen van springen 
hahaahah
). Zelfs nu al ik hem ga bezoeken bij zijn nieuwe eigenaar roept hij me toe als ik zijn naam roep. Bij zijn nieuwe eigenaar doet hij het natuurlijk ook, en die is nu veel belangrijker dan ik, want dan gaat al zijn aandacht naar haar toe en sta ik erbij voor l u l
.
.
. Fellor schreef:Ze blijft hinniken als ik de poort uitkom net zolang tot ik dr aandacht geef....echt zoooooo schattig.
.
kan ze even ruiken en loop ik weg meestal vind ze het niet zo leuk als je haar helemaal gaat knuffelen het is geen knuffeldier en dan gaat ze helemaal achter in staan omdat ze een beetje schrikachtig is!!
! 

. Hij heeft zo'n stoere diepe hinnik
M'n bink .... zwijmel