Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
luffwinny schreef:Wat heeft de dierenarts precies onderzocht en waar zijn foto’s van gemaakt? Dat een dierenarts heeft gekeken is een ruim begrip. Wat heeft de dierenarts allemaal gedaan?
M_ontana schreef:Ik vind niet dat je een situatie op een oude pony van 2,5 jaar terug kan vergelijken met nu. Die geragde foto, zoals eerder gezegd kan vrijspringen wel. Dan springt ze makkelijk over 1,40 heen. 2,5 jaar geleden had ik geen les, en reed ik amper. Dat is dus echt niet te vergelijken. Toen was ik 11. Ik zeg niet dat ik geen hulp wil, maar dat mijn ouders njet weer willen investeren in ergens in training zetten omdat ik het toch zelf moet doen.
different1 schreef:Geen idee of je durft, maar haar eens goed laten gaan op een breed pad/galopeerbaan zou je ook kunnen proberen, ze heeft op behoorlijk niveau gesprongen en eventing gelopen, ze zal een goede conditie (gehad) hebben, en sommige paarden hebben het nodig om eens goed gas te geven onder het zadel.
-------------------------------
Wat ik probeer te zeggen is je hebt al meerdere problemen/dingetjes gehad (eerdere topics op bokt) wellis waar een tijdje geleden maar dat kan zeker nog relevant zijn voor je huidige situatie nu. Beide is rijtechnisch en misschien is het onervarenheid wat nu ook te koppelen is aan deze situatie aangezien jij aangeeft dat je paard binnenste buiten gekeerd is en er niks uit blijkt te komen en je tuig op orde is. Dus koppel ik het naar rijtechnisch. Aanzien je met je huidige instructrice ook niet verder komt lijkt het mij (mijn mening) dat dit inderdaad misschien niet het juiste paard voor jou is zoals iemand anders ook al benoemde.
M_ontana schreef:Eigenlijk omschrijf je nu precies wat mijn ouders denken. Hier ben ik het mee eens, maar aan de andere kant is haar karakter super fijn. Ze is lief, braaf, rustig alleen onder het zadel is het op dit moment geen doen.
Met mijn ouders en de staleigenaar gaan we dadelijk even rond de tafel zitten om de opties door te nemen.