Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Suoerpony ook dat kan ik je vaak al vooraf wel vertellen of een pony dit nodig heeft of niet.
elnienjo schreef:Een pensionklant bij ons had een ex-renpaard gekocht voor een toen relatief laag bedrag. Niet goed genoeg voor de race of de fok, maar wel een zalig buitenrij paard! Ik reed dat paard bij en de eerste keer naar 't bos was ik bang dat ie aan de kletter zou gaan, maar ze was juist verrassend makkelijk terug te nemen na een lekker stukje rengalop. Letterlijk veel toeters en bellen gewend ook. Geen idee of zoiets anno nu nog op de kop te tikken valt?
00000000 schreef:elnienjo schreef:Een pensionklant bij ons had een ex-renpaard gekocht voor een toen relatief laag bedrag. Niet goed genoeg voor de race of de fok, maar wel een zalig buitenrij paard! Ik reed dat paard bij en de eerste keer naar 't bos was ik bang dat ie aan de kletter zou gaan, maar ze was juist verrassend makkelijk terug te nemen na een lekker stukje rengalop. Letterlijk veel toeters en bellen gewend ook. Geen idee of zoiets anno nu nog op de kop te tikken valt?
Die zijn zeker nog te vinden!