Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jester_ schreef:Je hebt een prachtig paard maar ik ben er van overtuigd dat hij met een betere fotograaf nog beter uit de verf komt. Vooral hoofd en stand vind ik geen mooie, je zou de 2r rijfoto kunnen gebruiken voor adverteren maar ik zou zeggen, betere fotograaf, bandages om en gas erop
Je rijden ziet er wel netjes en vriendelijk uit
Dee_Es schreef:Ik stem echt voor Bontecelli ook al lees ik het zelf wel gewoon goed![]()
Ik vraag me af of deze foto's niet juist perfect zijn voor de doelgroep. Misschien zitten die mensen juist niet te wachten op klinische plaatjes in een te rechte bak of op een te net erf. Bij deze foto's denk ik: goh braaf paard, ook op een veld nog braaf te rijden. Paard loopt ook leuk zonder prof-ruiter want dat ben ik zelf ook niet etc.
Maar goed, ontopic, TS, super wat je met dit paard voor elkaar hebt gekregen! Jullie zijn zoveel gegroeid samen, daar is vast veel tijd en energie in gaan zitten.
bigone schreef:Hengst met goede afstamming vind Samber bloed goed bloed. Ts zit er denk ik ook helemaal niet op te wachten dat er elk jaar 100 merries op de stoep staan want dan kan ze wedstrijden rijden wel vergeten. Veel plezier met hem , dat fijne karakter heeft hij niet van een vreemde.
Getup schreef:Natuurlijk dekken?
Maar dat moet ze toch lekker zelf weten,het is geen hoofddoel voor deze hengst,en gelijk heeft ze.
Mij lijkt het inderdaad een fijn en nuchter dier.