Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 heeft hij ook tijd om te herstellen tussendoor 

. Maar, eenmaal in het zadel was het prima te doen. Beetje voorwaarts, maar t koppie er wel goed bij. Hem maar een beetje uitgedaagd met wat werk. Wat kleinere voltes links en rechts geprobeerd, wat verruimen in draf, wijken en even gekeken of er een pasje schoudervoor in zit en ja, die snapt hij ook. Allemaal nog lange niet perfect maar een leuk begin. Ik ben nog steeds verrast hoe makkelijk hij begrijpt wat ik van hem wil.

en dat zie je ook gewoon bij jou. Die drempel waar ik het eerder over had in je topics, ben je nu wel aan het over gaan, met een vrij sensibel paard nog wel. Je komt er wel, en misschien heb je dit paard gewoon even nodig 

Murosch schreef:Dat is waar. Dat is er in de afgelopen jaren bij mij nogal af gesleten. Liever veilig dan uitdaging. Maar zonder uitdaging ook geen vooruitgang. En dat mag nu klaar zijn. Ik heb er wel weer zin in. Af en toe betrap ik me erop dat ik me afvraag hoe Flo het op ander terrein zou doen? Maar dan stop ik die gedachte gauw weer weg hoor, zover zijn we lang nog niet