Oke, ik geef toe, mijn fantasie sloeg helemaal op hol van wat je dan op social media had gelezen wat je niet aanstond:
-Veel te zwaar, deed aan ponypletten,
-Was groot voorstander van de harde aanpak en alles wat je paard niet deed sloeg die er wel in
-Bleek totaal geen verstand van paarden te hebben en ook geen interesse maar het kleurtje stond zo leuk bij haar nieuwe bankstel
-Kocht paarden was er eigenlijk stikbang van en gaf ze nog 3 trauma's extra en deed ze dan weer weg naar een handelaar die ze op transport naar italie zette
-Zei op social media de nieuwe Anky te zijn maar bleek alleen paarden te aaien bij de zorgboerderij.
-Bleek een account op Bokt te hebben en allerlei accounts te hebben geopend waar ze haar nieuwe aanwinsten als zwaar verwaarloosd en getraumatiseerd bestempelde maar was het vooral zelf.
-Kind bleek een verveel te zijn en liep erbij in de duurste dingen, pony stond in pension en ze gingen 1 x per maand eens kijken welke het was en klaagde dat hij veel te heet was na 6 weken alleen op stal te hebben gestaan.
-Op social media stond een foto van de achtertuin met formaat postzegel waarop 7 zielige paardjes tot aan hun enkels in de blub stonden in een zogenaamd paddock paradise zonder schuilstal want dat is zo lekker natuurlijk.
-je zag een rijfilmpje waarbij duidelijk een kreupel paard liep met veel te lange hoeven en een zadel en hoofdstel wat totaal niet passte en het commentaar kijk mijn pony kan ook 3 benen hinkelen.
(bedenkt zich nu dat ik maar nooit geen pony moet verkopen)