rien10 schreef:Ik denk dat het “probleem” is, dat men de boodschap na 3 pagina’s van herhalen nu wel snapt. Het is niet heel zinvol hetzelfde te blijven herhalen.
En toch stapt ts na meerdere topics als dit nog op het paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:Offline90 schreef:Kun je dan niet beter ook nog een recente foto plaatsen want dan houdt dat commentaar over je omvang ook eens op?
Waarom zou ik recente foto's posten. Als het dit niet is, is het wel iets anders waar over gezeurd wordt...
Orchidee14 schreef:TS, je hebt je paardje keurig aan het lopen. Petje af. En ach, de mensen die zeuren over je gewicht doen dit waarschijnlijk omdat ze rijtechnisch geen commentaar kunnen geven bij hun eigen gebrek hieraan. En ja, dan moet je toch wat te zeuren hebben. Ik vind iedereen die rijfoto's post op Bokt sowieso een held. Ga zo door en laat ze maar kletsen.
Orchidee14 schreef:Als de titel was geweest: pas ik op mijn paard / zadel mag je commentaar geven want dan vraagt ze daarom. In dit geval showt ze trots foto's van haar paard wat ze netjes aan het lopen heeft. Soms is het gewoon ook eens fijn om opbouwende kritiek te krijgen ipv altijd maar afgebrand te worden. TS weet zelf ook best wel dat ze aan de zware kant is en zegt hier ook druk mee bezig te zijn. Dus dan is 1 opmerking daarover ook wel voldoende lijkt mij.
Cinnepin schreef:Tuurlijk heeft ts gevoelens, ze is een mens net als wij. Maar haar paard heeft ook gevoelens, en dat neemt ts imo ook niet serieus.
We willen haar echt de grond niet in boren, maar iedereen kan zien dat dit gewoon niet kan.