Kiekjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Icelandshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:41

rien10 schreef:
Ik denk dat het “probleem” is, dat men de boodschap na 3 pagina’s van herhalen nu wel snapt. Het is niet heel zinvol hetzelfde te blijven herhalen.

En toch stapt ts na meerdere topics als dit nog op het paard :( :o

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:42

Nou en? Het is haar paard. Waarom moet zij doen wat iemand anders wil?
Het is haar verantwoording.

_Joelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:43

ik heb al een hele tijd geen foto's meer gezien en ook deze foto's zijn voor mij nieuw maar het eerste wat ik dacht was wow, wat een verschil! Er is op elke combinatie wel wat aan te merken maar dat hoeft echt niet tot in den treure genoemd te worden :evaw: man als je naar mij kijkt kan je ook veel zeggen. ik vind dat hij er veel fijner bij loopt en dat het geheel echt vriendelijk is! vooral de laatste 2 foto's spreken mij echt aan. ik zou echt zeggen ga zo door :j
Laatst bijgewerkt door _Joelle op 06-03-19 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Re: Kiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:45

Ik zie een haf met lengte in de hals. En dat zie je niet heel vaak. Wordt ik blij van :D

Orlinapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:53

Peelie schreef:
Offline90 schreef:
Kun je dan niet beter ook nog een recente foto plaatsen want dan houdt dat commentaar over je omvang ook eens op?

Waarom zou ik recente foto's posten. Als het dit niet is, is het wel iets anders waar over gezeurd wordt...

Denk dat je hier nog wel eens aangenaam over verrast zou kunnen zijn! Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar volgens mij geven zelfs de bokkers met de meest harde en kwetsende commentaar, geen kritiek alleen maar om gemeen te zijn. Zij zouden ook niets liever willen dan jou complimentjes geven over hoe goed je wel niet bent afgevallen! Dus kom maar op met die foto's van je knappe haf en leg alle critici hier het zwijgen op! :j ~~}>

Ik wil je ook nog even zeggen TS dat ik het heel dapper vind, dat je deze foto's post! Na je vorige topic had je deze reacties al wel een beetje kunnen voorspellen... Desondanks zet je toch gelijkaardige foto's online en dan vraag ik me oprecht af: 'vind je eigenlijk zélf dat er een probleem is, of niet?' Want iedereen kan hier wel een mening over hebben en roepen wat je wel of niet mag/moet doen, maar uiteindelijk is jouw eigen mening hierover het enige wat een eventuele verandering kan teweegbrengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:08

TS, je hebt je paardje keurig aan het lopen. Petje af. En ach, de mensen die zeuren over je gewicht doen dit waarschijnlijk omdat ze rijtechnisch geen commentaar kunnen geven bij hun eigen gebrek hieraan. En ja, dan moet je toch wat te zeuren hebben. Ik vind iedereen die rijfoto's post op Bokt sowieso een held. Ga zo door en laat ze maar kletsen.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:10

Wat valt dit topic, voorspelbaar, weer enorm in herhaling, ook vergeleken bij het vorige fototopic van ts.

Ts, je paard heeft duidelijk weer een stap gezet in zijn ontwikkeling. Mooi om te zien, je hebt hem echt voor elkaar: lengte, draagkracht, schwung, uitstraling. Ik zie nergens dat jij hem hindert. Mensen die dit menen te zien op deze foto's zijn m.i. bevooroordeeld, die kijken eerst naar de ruiter, zien een stevige amazone, en gaan dan op zoek naar slakken om zout op te leggen.

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar recent foto/filmmateriaal! Top dat je bent afgevallen, waarom dat niet laten zien joh. Qua rijden zal het voor jezelf wel wat schelen, ik kan me voorstellen dat je nu wat gemakkelijker kunt zitten. Rijtechnisch heb je alles al behoorlijk op de rit, en ik denk dat met wat minder kilo's the sky helemaal the limit is voor jullie. Op naar de top!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:14

Orchidee14 schreef:
TS, je hebt je paardje keurig aan het lopen. Petje af. En ach, de mensen die zeuren over je gewicht doen dit waarschijnlijk omdat ze rijtechnisch geen commentaar kunnen geven bij hun eigen gebrek hieraan. En ja, dan moet je toch wat te zeuren hebben. Ik vind iedereen die rijfoto's post op Bokt sowieso een held. Ga zo door en laat ze maar kletsen.

Jaja dus als je in het welzijn van het paard denkt kun je geen rijtechnisch commentaar leveren en ben je een zeur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:51

Als de titel was geweest: pas ik op mijn paard / zadel mag je commentaar geven want dan vraagt ze daarom. In dit geval showt ze trots foto's van haar paard wat ze netjes aan het lopen heeft. Soms is het gewoon ook eens fijn om opbouwende kritiek te krijgen ipv altijd maar afgebrand te worden. TS weet zelf ook best wel dat ze aan de zware kant is en zegt hier ook druk mee bezig te zijn. Dus dan is 1 opmerking daarover ook wel voldoende lijkt mij.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 20:16

Orchidee14 schreef:
Als de titel was geweest: pas ik op mijn paard / zadel mag je commentaar geven want dan vraagt ze daarom. In dit geval showt ze trots foto's van haar paard wat ze netjes aan het lopen heeft. Soms is het gewoon ook eens fijn om opbouwende kritiek te krijgen ipv altijd maar afgebrand te worden. TS weet zelf ook best wel dat ze aan de zware kant is en zegt hier ook druk mee bezig te zijn. Dus dan is 1 opmerking daarover ook wel voldoende lijkt mij.

TS zegt al jaren er mee bezig te zijn, maar het beeld is toch echt een steeds zwaardere ruiter, geen lichtere.

Inmiddels hebben we toch genoeg wetenschappelijk bewijs om feitelijk te kunnen stellen dat dit niet paardvriendelijk is. De fase "mening" zijn we echt al lang voorbij.

Moeten er nu echt overal regels voor gemaakt worden omdat mensen zelf niet in staat zijn na te denken en rekening te houden met hun paard? Ik begrijp ook echt niet hoe een zadelmaker je zo een zadel kan verkopen, het is veel en veel te klein voor de ruiter en eigenlijk al te groot voor het paard. Jammer dat ze dan toch hun inkomsten boven paardenwelzijn zetten, iedereen met een beetje basiskennis over zadels weet dat dit onherroepelijk rugpijn gaat veroorzaken bij het paard.

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 20:52

Ik word beetje verdrietig van dit topic. Wat is toch jullie probleem? Plezant zeker, iemand de grond in boren? Ik hoop dat jullie nu voldaan zijn en kunnen stoppen met zagen en gaan genieten van jullie eigen super slanke strakke en perfecte lijf. Hier kan ik écht niet bij. Sommigen zijn zo bezig met "paardvriendelijke-zever" dat jullie compleet vergeten dat het gaat om iémand, een persoon met gevoelens. Uiteraard mag er gesproken worden, maar de manier waarop en de treurige herhaling... Triestig en vooral héél gemakkelijk gezegd als je (wellicht) zelf slank bent en zelf al ben je het niet, dan nòg vind ik dit een absolute no go.

Voor de rest ga ik mee met wat orchidee14 zegt :)

Ik vind het hele mooie foto's, Ts! Je hebt hem heel fijn aan't lopen, menig ruiter is wellicht jaloers op jou!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:07

Tuurlijk heeft ts gevoelens, ze is een mens net als wij. Maar haar paard heeft ook gevoelens, en dat neemt ts imo ook niet serieus.

We willen haar echt de grond niet in boren, maar iedereen kan zien dat dit gewoon niet kan.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:18

Waarom mogen 16 jarige meisjes op Shetlanders wel te horen krijgen dat het niet past en mag je hier niets van zeggen? Is dat een etische kwestie? Oprechte vraag trouwens, want ik volg het niet...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:20

Wanneer iedereen die graag iets van iemand wil weten nu eens gewoon een pb stuurt naar diegene en op een fatsoenlijke manier vraagt dan was er iets minder gedonder in de meeste topics, Offline90 , lijkt me beter dat jij zeker even dimt. Stuur een pb naar de ts en doe daar je woordje maar blijf niet aanvallen want zo komt het over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 21:53

Cinnepin schreef:
Tuurlijk heeft ts gevoelens, ze is een mens net als wij. Maar haar paard heeft ook gevoelens, en dat neemt ts imo ook niet serieus.

We willen haar echt de grond niet in boren, maar iedereen kan zien dat dit gewoon niet kan.

Cinnepin , TS had echt niet op dit niveau gepresteerd als ze haar paard in de weg had gezeten en ook niet in dat tijdsbestek.

Ja ze is zwaar , maar niet TE zwaar.
Haar paard loopt keurig en krachtig in balans.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:10

Precies. TS doet met haar paard wat zij wil doen. Het is haar paard.
En het is niet het paard van de bitloosboomloosdekenloosijzerloosverbodopS&T24/7buitenovergewicht-politie.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:15

Slotje voor overleg.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 20:56

Moderatoropmerking:
Dit topic blijft permanent op slot, RIJ-ITP is niet de plek om te discussiëren. Aangezien een groot aantal berichten wel een discussie blijven voeden, zijn deze posts verwijderd.