na 6 jaar weer terug..wat kan het leven veranderen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 18:31

Welcome back.
Ik zie in je foto keuzes, dat je nog steeds een voorkeur hebt voor Haflinger (kleur) <3

Succes

Dayanara

Re: na 6 jaar weer terug..wat kan het leven veranderen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:47

Oh wat leuk dat je weer terug bent. Ik heb met mijn vorige paard ook weleens een clinic bij je gereden.

Jammer hoe het met Ventje is gelopen.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 11:59

Ik ben het er wel mee eens dat een paard -met gebrek- verkopen een risico is, maar überhaupt een paard verkopen is natuurlijk een risico. Je hebt er dan namelijk gewoon niets meer over te zeggen wat een ander er mee doet. Een gezond paard hoeft dat niet altijd te blijven en een nieuwe eigenaar maakt wellicht heel andere keuzes op zo'n moment dan je zelf had gedaan.
Maar ook als er geen sprake is van blessures kan het zijn dat je paard in de praktijk niet het leven krijgt wat jij voor ogen had.
Dat is het moeilijke aan levende have, maar neemt niet weg dat je soms in een situatie terecht kan komen waarin verkopen de enige of de beste optie is.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-19 10:58

Nikass schreef:
Ik ben het er wel mee eens dat een paard -met gebrek- verkopen een risico is, maar überhaupt een paard verkopen is natuurlijk een risico. Je hebt er dan namelijk gewoon niets meer over te zeggen wat een ander er mee doet. Een gezond paard hoeft dat niet altijd te blijven en een nieuwe eigenaar maakt wellicht heel andere keuzes op zo'n moment dan je zelf had gedaan.
Maar ook als er geen sprake is van blessures kan het zijn dat je paard in de praktijk niet het leven krijgt wat jij voor ogen had.
Dat is het moeilijke aan levende have, maar neemt niet weg dat je soms in een situatie terecht kan komen waarin verkopen de enige of de beste optie is.

Het blijft idd altijd een risico :j

aaidaa

Re: na 6 jaar weer terug..wat kan het leven veranderen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 12:51

Oh, wat jammer dat het zo gelopen is met Ventje zeg, dat had ik helemaal nog niet meegekregen. Maar echt top hoe jij je sinds ik je het laatst gezien hebt overal gewoon doorheen geslagen hebt :) Leuk om zo mee te lezen :j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-19 12:55

aaidaa schreef:
Oh, wat jammer dat het zo gelopen is met Ventje zeg, dat had ik helemaal nog niet meegekregen. Maar echt top hoe jij je sinds ik je het laatst gezien hebt overal gewoon doorheen geslagen hebt :) Leuk om zo mee te lezen :j

Jaaa toen was alles nog "zoals het was". En ineens veranderd alles!

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 00:16

Ja dat is het nadeel en risico van het leven je weet de toekomst niet.

Vind het juist een dappere beslissing dat je hem hebt verkocht helaas is het minder afgelopen maar soms kan je niet anders.

Hoop voor je dat jij en ventje elkaars pad weer mogen kruisen.

En vind het heel mooi om te zien hoe je je hebt herpakt na wat je hebt meegemaakt.

Wens je vooral heel veel geluk toe. Je hebt al laten zien dat je een doorzetter bent, dus dat komt goed.