Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gini schreef:Wanneer je vraagt om iemands mening, hoe kan subjectiviteit dan storend zijn?
en daarom krijgt hij dan cadeaubonnen van Bol.com. Kan hij zelf iedere keer iets moois uitzoeken. Dus op Vriendendag zou hij weer zo'n cadeaubon krijgen
Mazida schreef:Ik overlaad mijn paard met Valentijnsdag, Moederdag en Vaderdag ook met cadeaus. Mijn paard voelt voor mij ook als mijn grote geliefde, mijn moeder en mijn vaderen daarom krijgt hij dan cadeaubonnen van Bol.com. Kan hij zelf iedere keer iets moois uitzoeken. Dus op Vriendendag zou hij weer zo'n cadeaubon krijgen
Marin_ka3 schreef:Gini schreef:Wanneer je vraagt om iemands mening, hoe kan subjectiviteit dan storend zijn?
Ik weet niet wat jij onder subjectiviteit verstaat?
Sizzle schreef:TS vraagt echter ook om subjectieve antwoorden in de OP. Namelijk: wat zou jij....
Waarom open je geen pol?
Dan kun je statistiek bedrijven op de wens naar nog een extra dag waar vooral de commercie blij van wordt.
Marin_ka3 schreef:Gini schreef:Wanneer je vraagt om iemands mening, hoe kan subjectiviteit dan storend zijn?
Ik weet niet wat jij onder subjectiviteit verstaat?
Maar dan het volgende;een voorbeeld; subjectief storend is;
Quote 'ben je op zoek naar aandacht?'
Op deze manier vertelt men teveel over zichzelf, ...en dat wil ik niet weten!
Daphara schreef:TS, hoe oud ben je? 12-14 zo leest het als ik naar je berichten kijk, maar als ik je profiel lees, dan ben je ouder dan ik. Het topic komt op mij over als behoefte aan aandacht, onnodig quoten, twee reacties achter elkaar plakken in je eigen topic.
Wat wil je bereiken hiermee?
Sizzle schreef:Waarschijnlijk heeft dit topic meer aansluiting in het jeugdhonk.
Palmera schreef:Ik word sowieso moe van al die dagen.
Vaderdag, moederdag, vriendendag, dierendag, mishandelde vrouwendag, stervende rozendag, verlepte bomendag, vrijwilligersdag, ziekendag, overwinnaarsdag.
Als ik al die dagen ook nog met mijn honden moet vieren word ik accuut levensmoe.
Marin_ka3 schreef:Ben het met je eens, elke inhoud telt. Echter,subjectiviteit is imo storend.
Persoonlijk zit ik ook niet te wachten op alweer een dag met een ithem. Zo te lezen heel veel mensen niet. Misschien vandaar het lage percentage.
Mijn paard is wel mijn allergrootste vriendin, wat ik elke dag beleef samen met haar.