@Rivano die laatste foto
Lange teugelen is ook een strak plan
Lol Hoppit
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lange teugelen is ook een strak plan
GaelleS schreef:Lol Hoppit
Apple is mss net een 160 hoog of zo, dus op afstand zie je gewoon zo'n dikke shetlander met een Andreloncoupe. Staat ze naast je denk je echt 'holymoly maken ze daar singels voor?!
' Lol en dat gecombineerd met een minikort ruggetje en knoertesnel op de plek kunnen draaien
Heb mijn vriend er al op voorbereid dat ie best voor iets met een fork gaat, kan ie de knop vast houden in de hoop er op te blijven zitten
Hoppit schreef:GaelleS schreef:Lol Hoppit
Heb jij dat dan niet met jouw buffelApple is mss net een 160 hoog of zo, dus op afstand zie je gewoon zo'n dikke shetlander met een Andreloncoupe. Staat ze naast je denk je echt 'holymoly maken ze daar singels voor?!
' Lol en dat gecombineerd met een minikort ruggetje en knoertesnel op de plek kunnen draaien
Heb mijn vriend er al op voorbereid dat ie best voor iets met een fork gaat, kan ie de knop vast houden in de hoop er op te blijven zitten
. Ook ik heb op mijn handen moeten zitten om niet in het 2018 topic te reageren. 

hij heeft een barefoot zadel op met een wolletje over dus
belletjhee schreef:Ik meld me ook! Afhankelijk van hoe Murphy zich lichamelijk ontwikkeld aankomende periode,wil ik volgend jaar rustig aan beginnen met zadelmak maken. Wel heeft hij wel eens een zadel opgehad!
[ [url=m/SxhCHd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IqC5qW.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik hou er van
Cioccolato schreef:Telt een paard dat dit jaar zadelmak is gemaakt maar meer niet om volgend jaar door gereden te worden ook?
). Houten brug voor de derde keer is nog steeds geen probleem. Evenals voorbij razende auto's, motoren, fietsen en scooters. Gras is veeeel belangrijker! 
Ik poets haar hooguit eens per week. Ze heeft het huidvet hard nodig aangezien ik vind dat ze prima zonder deken kan

Hopelijk lukt het in 2019 wel haar voor de kar te krijgen! En dat programma loopt sowieso tot tegen de lente! Dan breng ik haar weg om beleerd te worden. Maar eerst een plekje zoeken daarvoor.