Ik heb een misschien te ''simpele'' voor de dingen die hier voorbij komen, maar ik wil graag een keer Z starten met mijn pony (Mochten we ooit op dat niveau aan komen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolien87 schreef:Offtopic hoor, maar als je deze topictitel vanuit je ooghoek leest met daaronder het woord 'sekte' van een andere topictitel dan kun je heel gekke dingen lezen, zo blijkt.
Blijheid schreef:Ik wil nog wel eens een huis waar de weide grenst aan het huis zelf, zodat je in de zomer het raam open kan zetten en ponylief met zijn hoofd binnen kan komen staan om te schooien voor een appeltje
RedKiwi schreef:3. Dit is hét plan: wil de GR5 doen met mijn merrie, dus je start in Hoek van Holland en eindigt in Nice (Zuid Frankrijk), maar laatste stukje gaat door de Alpen en dat is niet bepaald geschikt voor paarden, dus we kunnen ook eindige in Geneve/Chamonix. Ik zoek eigenlijk nog iemand om het samen mee te doen (vriendlief wilt best te voet mee maar dat is niet hetzelfde), dus als iemand binnenkort tijd over heeft...
SusanH schreef:Voor de mensen die een keer op de baan willen galopperen, bij hc de Schalm in Renswoude kan dit op een galoppeerbaan van zand, rondje is 1 km. Wel terrein kosten. Maar dan kun je wel een keer vol gas
Naskapower schreef:Paard mee naar werk doe ik regelmatig, ik werk op een manege en mijn pony staat daar in de buurt.
Ik wilde al heel lang een stuk rijden met hond en paard, dat heb ik dit voorjaar gedaan. Paar weken terug hebben we de hond in laten slapen.
Handpaardrijden in alle gangen kan ik ook afvinken.
Trektocht staat nog wel op m'n lijstje
Oliiviia schreef:RedKiwi schreef:3. Dit is hét plan: wil de GR5 doen met mijn merrie, dus je start in Hoek van Holland en eindigt in Nice (Zuid Frankrijk), maar laatste stukje gaat door de Alpen en dat is niet bepaald geschikt voor paarden, dus we kunnen ook eindige in Geneve/Chamonix. Ik zoek eigenlijk nog iemand om het samen mee te doen (vriendlief wilt best te voet mee maar dat is niet hetzelfde), dus als iemand binnenkort tijd over heeft...
Ik lees ook meestal mee, maar dat lijkt me echt geweldig!
Ik wil ook al superlang een trektocht maken, dusja echt een droom voor mij.
Count me in