Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anniique schreef:Heb je de foto's buitengemaakt? En heb je dan gewacht tot het wat donkerder werd en een lamp of flitser gebruikt? Of ben je in de deuropening gaan staan van een donkere ruimte? En is wind nodig bij deze foto's of kan het ook zonder wind?
Ze zijn gemaakt zoals blackfoto's. De foto's zijn overdag gemaakt. Het poeder kan je via internet wel vinden op verschillende websites. Verder heb je op de wind natuurlijk weinig invloed. pien_2010 schreef:Gelukkig vind iedereen het prachtig, waardoor ik durf te schrijven dat ik er weinig mee heb. Te gemaakt. Over smaak valt niet te twisten dus dit zegt meer over mij.

ik ben beschikbaar met Eloy. wil ook best een stukje reizen ervoor. zo onwijs mooi prugelpiet schreef:Ooh TS ik blijf er naar kijken
Heb je dit al veel vaker gedaan? Duurt het even voor je het in de vingers hebt of gaat het je aardig makkelijk af?
Ik neem aan dat je in burst stand fotografeert en daar de mooiste uit pakt?
Mocht je een keer een meeting of workshop (ook een leuk idee!! Ik zou dit rete graag willen leren) organiseren ga ik héél graag mee.
san4nie schreef:Prachtig, prachtig! Ik vind het heel gaaf.
Woon eens een keer wél in de buurt.
Heb dus ook al even op je gestemd via Facebook
Ik doe zelf bijna nooit mee aan stemwedstrijden alleen aan jury wedstrijden. In de hoop dat ze ook feedback geven. kvfoto schreef:prugelpiet schreef:Ooh TS ik blijf er naar kijken
Heb je dit al veel vaker gedaan? Duurt het even voor je het in de vingers hebt of gaat het je aardig makkelijk af?
Ik neem aan dat je in burst stand fotografeert en daar de mooiste uit pakt?
Mocht je een keer een meeting of workshop (ook een leuk idee!! Ik zou dit rete graag willen leren) organiseren ga ik héél graag mee.
Wat leuk te lezen!
Ik fotografeer inmiddels tien jaar en ben hiervoor ook naar de fotoacademie geweest. Met die kennis is het helenaal niet lastig. Ik zelf heb deze foto's niet gefotografeerd in burst, maar natuurlijk moet je wel geluk hebben dat het poeder goed valt en ander gooien we nog een keer . In dit geval waren dat de rugenaten van meidam horses.
Het is wel iets wat een wauw factor heeft en daardoor makkelijker is op de foto gezet kan worden dan een mooi echt moment fotograferen. Je moet even weten wel welke instellingen per lichtomstandigheid en paard en dan kan je naar hartelust foto's maken.
Ik ga zeker een praktijkworkshop hiervan geven, bij de praktijk workshop die ik geef zorg ik altijd voor het model, locatie en materiaal (op de camera na). Is altijd super gezellig en leuk!
kvfoto schreef:san4nie schreef:Prachtig, prachtig! Ik vind het heel gaaf.
Woon eens een keer wél in de buurt.
Heb dus ook al even op je gestemd via Facebook
Ik denk dat ook steeds op bokt niemand woont in noord nederland!
Hah dat is grappig dat is madelon korthuis fotografie ik ben kvfoto maar hé nu heeft ze er mooi een stem bij!Ik doe zelf bijna nooit mee aan stemwedstrijden alleen aan jury wedstrijden. In de hoop dat ze ook feedback geven.
sorry Eloya schreef:Wat een prachtige foto's! als je nog eens een witte/blonde windhond zoektik ben beschikbaar met Eloy. wil ook best een stukje reizen ervoor. zo onwijs mooi

) en de laatst geposte foto. Mooi hoor, doet me bij sommigen aan schilderwerk denken, zo met die spetters.