Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luca03 schreef:Wat een leuk dier!
Die sidepull hoofdstel/kaptoom, maak je die ook op bestelling?
Lukasje schreef:Hihi, zou ze een beetje overbouwd staan
matespony schreef:Leuke foto's!
girlyggirl schreef:Je bent ervan op de hoogte dat een exemer die tussen zon onder en op gang buiten staat ERG onverstandig is??
lisaguus schreef:rgirlyggirl schreef:Je bent ervan op de hoogte dat een exemer die tussen zon onder en op gang buiten staat ERG onverstandig is??
Vind deze reactie erg jammer. Heb alles over voor mn paardje maar dat is gewoon geen optie voor ons. Heb de mogelijkheid ook gewoon niet. En ze zou het echt niet waarderen.
girlyggirl schreef:lisaguus schreef:r
Vind deze reactie erg jammer. Heb alles over voor mn paardje maar dat is gewoon geen optie voor ons. Heb de mogelijkheid ook gewoon niet. En ze zou het echt niet waarderen.
Zo is het niet bedoeld, sommige mensen weten het niet.
Daarentegen vind ik de "is gewoon geen optie" ook niet waar..sorry. ik heb al 2x iemand zn exemer overgenomen doe het vreselijk (!) Vonden maar in zagen dat hun niet de juiste omstandigheden konden bieden en dus het beste voor het dier kozen met heel veel pijn.
Het "niet kunnen waarderen" vind ik ook wat, kinderen waarderen soms ook dingen niet maar toch zullen we voor ze moeten doen wat t beste is.
Conclusie, ik zou er alles aan doen om toch een plek te vinden waar ze snachts op stal gaat, continue jeuk is erger als pijn. Dit is geen aanval, waar jij ws anders over denkt, maar een mening van iemand met inmiddels wat ervaring en 2 compleet openliggende, ongelukkige ponys naar 2 prachtige ponys incl manen tot over schouder en geen exeemdeken nodig of enige jeuk, heeft gekregen. Doe ermee wat je wilt
Poekkie schreef:Leuke pony! Fijn dat de kunstjes zo goed gaan! Ze ziet er goed uit!
Ik ga wel mee met mijn voorganger. Hier ook een probleemgeval. Een excemer 24/7 op een wei met gras, zelfs kort gras, is wel vragen om miserie. Dus ik zou ook aanraden pm deze beslissing nog eens rustig te herbekijken. Misschien dat en plekje waar ze s nachts op stal kan beter bij jullie past?