Jolien87 schreef:De meeste mensen komen na hun vakantie thuis met een koelkastmagneet maar dit is het betere werk. Wat is ze mooi, ik snap wel dat je die niet kon laten staan.
Gefeliciteerd en vele mooie jaren met elkaar gewenst.
Hier moest ik zo om lachen. Erg geestig.
Ik vind het een heel mooi paard TS. Veel geluk jullie samen. Enne, ik volg graag.

Als ik toch een opmerking over haar zou moeten maken, dan is het dat ik liever iets meer wit zie. 
 Maar dat donkere hoofdje heeft zeker ook zijn charmes. 
 Een voordeel heeft het weinige wit, ze is makkelijk mooi te houden. xD                                                         

Op stal heb ik ook al verwittigd dat ik niet wil dat ze gevoerd wordt omdat ze zo sober zijn. Ik heb gisteren nog ruzie gemaakt met mijn moeder omdat ze gewoon overdrijft met altijd te willen voeren. Bij het minste dat Aliaa in haar ogen goed doet, moet ze iets krijgen. Bij mij krijgt ze enkel een beloning wanneer ik weet dat ze het ergens moeilijk mee heeft en dit braaf laat doen (bijvoorbeeld voetjes geven in het begin. Verder beloon ik veel met een aai, een glimlach en 'goed zo meisje!'. Ik durf ook eens wat brokjes nemen, dan krijgt ze 's avonds gewoon dat tikkeltje minder van de brok. 

Conclusie: als het morgen goed weer is, ga ik haar staart eens wassen, dan is alle troep er hopelijk uit en heeft ze minder last van jeuk (al lijkt hij al properder te zijn en zie ik haar minder/niet meer schuren). 
 Haar hoofd lijkt echt gigantisch op de foto, maar ze heeft echt een heel klein en fijn hoofdje. 

Ik zou mijn meid ook niet kunnen missen, we zouden normaal volgende week op vakantie gaan, maar ik blijf thuis.  
 Ik ben ondertussen nog 2 keer met haar gaan stappen aan de hand en tot de conclusie gekomen dat ze absoluut nog niet verkeersmak is.  
 Ik heb daarna de bal ook vastgenomen en rond haar gelopen en 'per ongeluk' ermee tegen haar lijf gebotst. Dat vond ze wat spannender, maar nu ook weer niet zo spannend dat je moet gaan lopen. Gewoon baasje in het oog houden en kijken wat ze allemaal doet is voldoende.