Daarna ook nog even opgestapt, ook dat ging supergoed!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fotsy schreef:Wat leuk en veelzijdig je bent met haar.
Moet zeggen dat ik ook steeds opnieuw leer en ideeen krijg bij het zien van jou oefeningen.
Ga morgen men driejarige ook eens proberen op straat met begeleider uiteraard.
Supertof wat je doet.

Retjethorse schreef:Super dat ze het zo goed doet!
Hoe begin jij eigenlijk met de balkjes? Heb je daar tips voor of dingen waarop je moet letten?
Lijkt me leuk om met mijn 3 jarige ook in hand trail te doen, maar het is allemaal nieuw voor mij en mijn merrie. Ik zou eens moeten uitkijken naar les, maar ik heb het idee dat het in België allemaal minder bekend is, ofwel komt het omdat ik niet zo in het western wereldje zit.
Leuk! Ik ben benieuwd 

Emita schreef:Goed bezig Wieneke! Die Meijendel foto's op de vorige pagina zijn ook zo gaaf. Heeft ze volgens jou het echte nuchtere quarter-karakter, of heeft ze toch meer weg van een Spaanse andalusiër (piaffe)?
Volgende week eens met balkjes aan de slag gaan! Ik denk dat de mijne dat ook wel leuk gaat vinden.
Retjethorse schreef:Ik zal eens een berichtje plaatsen op Facebook in de Western groep, of daar niemand is die iemand kent.
Maar met jouw tips kan ik alweer even vooruit!Volgende week eens met balkjes aan de slag gaan! Ik denk dat de mijne dat ook wel leuk gaat vinden.
Wel fijn als je echt aan je paarden ziet dat ze het zo leuk vinden he!
Jaa da's zo heerlijk 

ben benieuwd naar de rest!
Ik ben ook heeel benieuwd naar de rest, zojuist m'n favorieten doorgegeven uit de selecties dus ik ben benieuwd
Maar niet met mijn topic haha xD 

Fotsy schreef:wat leuk met de twee meiden samen.
Klikt het ook een beetje tussen hen?
Je glundert ook helemaal op de laatste foto. Word ik zelf blij van.
Die manen

Heerlijk gereden, er stond nog een of ander groot beest op een zandheuvel, t bewoog te snel voor een zwijn en was veel groter als een hert dus ik heb nog steeds geen idee wat het was, maarja, we zijn het ook maar niet gaan uitzoeken.

We hebben vanmorgen nog een rondje door de bossen gemaakt, 5 dagen over de volle vlakte leek ons een beetje veel (niet dat ze ook maar 1 dag stijf of met warme voetjes de stal uit zijn gekomen) dus even lekker boscrossen

Ik moet nog van 3 fotografen foto's binnen krijgen en dan kan ik een topicje openen
Heb al zoveel gave

We hebben een voor Joy vrij pittig proefje, andere onderdeel is met z'n allen in de bak, ben heel erg benieuwd hoe ze t gaat vinden