Ze struikelde. Alles is goed gegaan gelukkigModerators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de keer daarvoor was in oktober, toen had ik niet goed gesingeld en schoof mn zadel opzij dus ik ook. Ik heb nu gips omdat mevrouw wou rollen toen ik erop zat, telt dat ook?
en de andere keer was met zadel en al toen meneer ging racen de 2de keer dat ik erop zat. Dit was beide in 2012 daarna nooit weer wat raars gehad tot gister! Ik ben niet echt een springheld heb vorige week mijn eerste les gehad en gister bij een vriendin was het Hey je kan wel eens met die van mij springen. Dus de beugels nog op haar maat 1m hoog vloog ik hoger dan het paard hop naar 1 kant want hij ging na de hindernis gelijk de bocht om maar wist me nog te redden. Ik was zelfverzekerd dat ik de eerste keer op haar paard er niet af wilde vallen
Daarna heel fijn gereden nog. Het gebeurde nog tijdens het instappen dus ik zat er nog geen 5 minuten op haha.
. Toen een flinke val gemaakt waarbij ik mn schouder, sleutelbeen en ribben heb gekneusd. Daarna kreeg ik nog een slijmbeursontsteking in die schouder. Uiteindelijk bij de val nog geluk gehad, we hadden een aantal dagen ervoor een kleine brand gehad in ons opslaghok, waardoor mijn cap deels verbrand was. Deze was niet meer bruikbaar en had nog geen nieuwe kunnen kopen. Landde met mijn hoofd vlak naast een ijzeren buis, dus uiteindelijk kwam ik er goed vanaf
Dus toen deed ze zo gek dat ik voorover, over haar hoofd, er af viel. Inclusief hoofdstel.
Geen idee hoe maar ik lag dus op de grond, pony keek mij heel verbaasd aan, en ik haar ook want ze had geen hoofdstel meer om. Dat lag naast mij op de grond.

sanso schreef:2 keer gevallen. Een keer 10 jaar geleden oid en een keer op wedstrijd tijdens het losrijden eraf gekukeld, 3 jaar geleden.
Vingers gebroken en toch nog 2 keer eerste toenbloed tot op mijn ellebogen maar wel proefjes afgereden
Dat zal ik niet snel meer vergeten
Die verdraaide bakkabouters ook steeds.
Mijn paard kon echt ontzettend heftig schrikken als hij ontspannen was en was dan ook bizar snel! Meestal voelde ik het wel op tijd aankomen, maar deze ff niet