Gelukkig blijf je positief! En Noralyn is echt fantastisch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Straww_ schreef:Ach wat sneu.. Ik wilde nog bij haar komen kijken toentertijd (als je dat nog weet), het doet me wel wat om dit te horen
Gelukkig blijf je positief! En Noralyn is echt fantastisch
We hadden haar zelf aangehouden om mee verder te gaan, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn. Ze was zo ontzettend leuk
En wat leuk om te lezen dat er toch ook nog steeds mensen zijn die ons fokdoel kunnen waarderen
Geeft ons weer moed
) met een ongecompliceerd karakter. Ben heel rustig aan het rondkijken voor een paard, maar dit type is weinig te vinden helaas. Hoewel ik wel denk dat er steeds meer mensen op zoek zijn naar een fijn gebruikspaard ipv een veel te hete dressuurtopper. Om me heen hoor ik dat wel tenminste. 

Maar hopelijk zijn ze er met een maandje weer !
Ik weet alleen dat zodra ik hem zag dat ik hem ontzettend gaaf vond in type en voorkomen en ben erg gecharmeerd van zijn afstamming

We kijken iedere avond weer even, het lijkt niet erg lang meer te duren.
sliert schreef:Wij hebben de Jazz laten insimineren door Rhodium, dus geen Gelderse hengst. Haar eerste veulen was van Rhodium en daar kwam toen een heel groot donkerbruin merrieveulen uit. Geen makkelijke met beleren maar eenmaal onder het zadel... Wauw! Helaas door trauma van buitenaf niet meer te rijden en daarna alleen nog voor de fokkerij ingezet. De Gribaldi is weer een dochter van haar. En nu dus toch weer een keer gekozen voor Rhodium in de hoop op weer zo'n nakomeling... die heel blijft.
Mijn vos veulen denkt ondertussen dat ze een hert is... [ [url=m/No4dT4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog steeds mooi drachtig van Recruut 

We kregen ze zaterdag niet de trailer op, maar vandaag stonden ze er in 10 minuten in
Paarden soms !