Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ginnybjalla schreef:Mooie foto’s, ik vind je zelfs klein ogen voor een man op een IJslander. De meeste komen er met hun voeten meer onderuit. De mijne staat op een grote IJslander stoeterij waar vorig jaar het WK georganiseerd werd. En ik ben dus aan dit plaatje gewend. En als je ziet hoe knetterhard en vol energie die IJslanders gaan.... maar als je het ras niet kent, komt er meteen commentaar puur omdat het onbekend is. Naast je neerleggen en blijven genieten!

Anoniem schreef:@Cinnepin: Misschien past deze discussie beter in een eigen topic over dit onderwerp.
Zoals ik in de openingspost aan heb gegeven, gaat alles in overleg met de dierenarts en houden we Flikka goed in de gaten.

We doen ons best.

Die vrijheid zie ik absoluut in de foto's en ik vind de foto's ook mooier zonder longeerlijn, dus super weggewerkt.

Cinnepin schreef:Anoniem schreef:@Cinnepin: Misschien past deze discussie beter in een eigen topic over dit onderwerp.
Zoals ik in de openingspost aan heb gegeven, gaat alles in overleg met de dierenarts en houden we Flikka goed in de gaten.
Waarom? Het gaat toch over jouw foto's?
Maargoed, ik zal er over op houden. Ik vind het alleen jammer dat dit bij andere bokkers wel kritiek geeft en bij jou is alles amen en geweldig....dat snap ik niet helemaal. Maar nogmaals ik zal ophouden.
Cinnepin schreef:Dat heeft met gewicht te make, niets met lengte. Te lange lengte kunnen andere dingen veroorzaken. Als ruiter iets te ver naar voor of achter zit geeft dit een hefboom werking. En dat maakt niet uit welk ras, of hoe groot of klein het paard is.
Ik zie het vaak wel als het weggewerkt is, maar kan me daar niet druk om maken hoor. 
9jinte9 schreef:Leuke plaatjes en heerlijk om zo te genieten met je IJsje.
Ik ben een echte stille meelezer op Bokt en reageer bijna nooit.
Maar het moet me toch even van het hart dat ik het vreselijk vind om iedere keer weer te lezen hoe er in jullie topics op iedere slak zout wordt gelegd.
Jullie kunnen het volgens mij nooit goed doen. Het is gewoon bijna lachwekkend dat er zelfs commentaar komt op het wegwerken van de longeerlijn. Als ze echt los was geweest was er commentaar gekomen dat het gevaarlijk was. En nu is het niet goed dat het bewerkt is. Als de lijn zichtbaar was geweest was er waarschijnlijk zelfs commentaar gekomen op het feit dat de lijn voor de mooi niet weggewerkt was!
En ik vind het erg bijzonder dat paardenliefhebbers/eigenaren de vrijheid in de titel niet begrijpen.
Als ik op mijn paard buiten in de natuur geniet, dan voel ik me ook vrij. Behoeft toch verder geen uitleg!
Hoe dan ook, ik hoop dat jullie foto’s blijven plaatsen ondanks het geneuzel iedere keer! Ik vind het erg leuk om ze vanonder mijn steen te bekijken!
Zal wel afgunst zijn ofzo. 
Cinnepin schreef:Anoniem schreef:@Cinnepin: Misschien past deze discussie beter in een eigen topic over dit onderwerp.
Waarom? Het gaat toch over jouw foto's?
Maargoed, ik zal er over op houden. Ik vind het alleen jammer dat dit bij andere bokkers wel kritiek geeft en bij jou is alles amen en geweldig....dat snap ik niet helemaal. Maar nogmaals ik zal ophouden.