Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat fijn dat je hem hebt kunnen kopen hij treft maar met zon baasje Ania schreef:Ik moet de tijd hebben om te updaten. Op Facebook heb ik 2 foto's geplaatst met een zin. Hier zijn mijn updates wat langer en uitgebreider.
Ik was vergeten hoe demanding en kortzichtig bokt kan zijn.
Graag wil ik benadrukken om geen heksenjacht op de fokker te openen. Via Facebook lijken mensen dit te snappen, hier op bokt blijkt dit wat moeilijker.
Ik krijg ook privé berichten met die man zijn gegevens en allerlei verwensingen/bedreigingen richting hem én mij.
Doe maar niet. Helpt ook niet echt met mijn zin om hier verder te updaten.
Ik heb dit topic aangemaakt om te laten zien hoe het paard het nu heeft niet om mensen aan te vallen.
Misschien wat naïef van me achteraf gezien.
ElizeVdS schreef:Niet gedemotiveerd raken alsjeblieft. Ik lees stil mee en ben heel benieuwd hoe het gaat (maar wacht heel rustig af tot je tijd en zin hebt iets te posten).
Ik vind het super tof dat je de zorg op je genomen hebt en kijk uit naar je volgende stappen/succes
Ania schreef:Ik moet de tijd hebben om te updaten. Op Facebook heb ik 2 foto's geplaatst met een zin. Hier zijn mijn updates wat langer en uitgebreider.
Ik was vergeten hoe demanding en kortzichtig bokt kan zijn.
Graag wil ik benadrukken om geen heksenjacht op de fokker te openen. Via Facebook lijken mensen dit te snappen, hier op bokt blijkt dit wat moeilijker.
Ik krijg ook privé berichten met die man zijn gegevens en allerlei verwensingen/bedreigingen richting hem én mij.
Doe maar niet. Helpt ook niet echt met mijn zin om hier verder te updaten.
Ik heb dit topic aangemaakt om te laten zien hoe het paard het nu heeft niet om mensen aan te vallen.
Misschien wat naïef van me achteraf gezien.

. Was een prachtige hengst. Nog steeds hengst of was hij ondertussen toch geruind?
ik vind het super knap wat je allemaal voor en met hem doet!