Onze laatste kans!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Re: Onze laatste kans!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 17:54

TS, heb je niet wat spullen die je van de hand kan doen? Ik zeg maar wat, een fiets die je nooit gebruikt, of "oud goud" wat je aan de juwelier verkoopt. Dat en dan een paar vrienden/familie aanspreken?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:31

Lukasje schreef:
TS, heb je niet wat spullen die je van de hand kan doen? Ik zeg maar wat, een fiets die je nooit gebruikt, of "oud goud" wat je aan de juwelier verkoopt. Dat en dan een paar vrienden/familie aanspreken?

goud verkopen zou ik niet aanraden.. TS is 19, dus als ze al goud zou bezitten zouden dat familiestukken zijn, of gekregen voor een bijzondere mijlpaal van haar ouders.. Dat zou ik dan zeer zeker in overleg doen.. als t erf of familiestukken zijn die in je bezit zijn gekomen, zou ik dan toch dat eerst aanbieden bij familie en duidelijk aangeven, indien het niet overgenomen wordt, dan doe ik het naar de goudsmid, voor de pure goudprijs. idem met gekregen sieraden van de ouders. Als TS een familiestuk al 40 jaar in bezit heeft, ja dan kan ik mij voorstellen dat iemand zegt, moet ze zelf weten.. maar als 19 jarige :(

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:46

TS is permanent geband, dus ik denk dat reageren weinig zin meer heeft voor haar.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 22:52

Aangezien dit topic is aangemaakt met een SA, plaats ik hierbij een slotje.