Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morpheus81 schreef:Ik verkoop nog wel eens wat en ze krijgen altijd een nieuw halster met hun naam erop mee, bijbehorend touw, paspoort en een tientje voor het geluk (in het paspoort). Als de verkoop in de winter is, krijgen ze de deken ook mee. Moet ik wel zeggen dat mijn paarden doorgaans niet voor een 'paar' duizend verkocht worden....en vind ik dat je het paard dan wel op een fatsoenlijke manier mag afleveren. Die paar tientjes doen het dan niet en de nieuwe eigenaar kan het halster met naam vaak goed waarderen!
En het halster dat meneer om had, heb ik zo snel als mogelijk aan de kant gegooid (uiteindelijk weggegeven aan de manege waar ik vaker kwam/kom), want door al het bont dat er om heen zat zag je geen hoofd meer
Het paspoort kwam met kleine vertraging ook mee. En ik kon hem nog een ontwormingskuurtje gaan geven.
. Kon wel het zadel er bij kopen maar deze lag niet echt top dus hebben we zelf maar een zadel gekocht.