Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dankjewel!
Maar ik geloof je meteen, vast een rib uit je lijf..

Het is hier zo droog en stoffig.. Je krijgt hier ook makkelijk Valley Fever omdat je zoveel troep (fungus) inademt, echt geen pretje.
Ze was ook heel dankbaar voor de 600 foto's die ik naar haar PC had gekopieerd
Ik maak overdreven veel foto's maar ze wilde ze heel graag gebruiken voor de pagina en website als het af is. En dan zal ik hier uiteraard even een linkje plaatsen 

Ik had hier helaas niet zoveel beeldmateriaal van maar toch leek het me leuk om als voorproefje te delen: onze eerste Parelli les
De eerste keer met Mike de staleigenaar, ik reed op ons paard Cody waar bijna altijd mijn man mee werkt om te oefenen. Hij wilde de dag erna graag mee buitenrijden dus ik ging even testrijden; ging prima
) mee te nemen. De eerste keer dat ik met haar reed vlogen we alle kanten op omdat ze overal van schrikt. De tweede keer was een klein stukje na de Parelli les en dat ging prima.
Maar met alles wat we geleerd en geoefend hebben de laatste weken kon ik heel goed uit de voeten. Ik was het hele weekend stijf door alle verrekte spiertjes maar ik heb wel hoop dat als we dit vaak genoeg doen ze uiteindelijk ontspant buiten.
Hopelijk zonder kleerscheuren want hij is ook een beetje vreemd
Maar dat is dan weer leuk materiaal voor een filmpje

ik ga duimen voor alle mensen en dieren daar