Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, deze keer toch echt mijn hand zeer gedaan, en de teugels waren kapot omdat ik haar bleef vasthouden in mijn val. Toch nadien nog even op gezeten met 2 losse teugels dan maar. Wou haar eigenlijk toch echt nog in draf krijgen, maar toen ik wou aanrijden maakte ze weer het begin van een rodeo, dan heb ik haar terug gereden en nog enkele voltes enz gestapt. Heb dan besloten om toch maar te wachten met de draf nog te proberen tot de volgende keer. 2 keer vallen was wel genoeg. 

k_m schreef:Ja moest zelf best wel lachen dat ik die BP net had! Heb echt nergens in mijn rug last van ofzo. Enkel beetje nekpijn maar echt minimaal. Ben dus wel echt blij dat ik dat ding heb. En vanaf nu ga ik het iedereen ook sterk aanraden!! Ik kan je zeggen, het helpt
k_m schreef:@poes, met het longeren gebeurd het altijd heel erg snel, ik drijf haar echt voldoende maar met een halve seconde staat ze dan ineens voor me. Ik zorg echt dat ik haar achterhand goed begrens maar ze draait zich er gewoon uit dan.
jullie zijn een leuk stel
Nu ben ik niet heel erg thuis in grondwerk, maar ik denk dat het niet een slecht idee is om dat met haar te gaan doen. Dat kan zonder longeren. Er staan vast veel filmpjes online, zeker nu je niet veel kan doen met je pols kun je dit natuurlijk wel los in de bak doen en zo toch de leider worden over je paard wat straks weer ten goede komt met longeren.