Je zult maar pony verzamelingswoede hebben, mijn collectie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Je zult maar pony verzamelingswoede hebben, mijn collectie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:40

Wauw, die eerste is toch nog wel het meest :~ hoor! Wat een lekkere beesten heb je +:)+

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:05

Ik vind het gaaf om een brandmerk te zien, ik wist alleen niet dat het nog gedaan werd. Wat is de reden dat je je paardjes een brandmerk hebt gegeven? :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 14:15

ierusju schreef:
Ik vind het gaaf om een brandmerk te zien, ik wist alleen niet dat het nog gedaan werd. Wat is de reden dat je je paardjes een brandmerk hebt gegeven? :)

In duitsland brankmerken alle stamboeken gewoon nog, Lilly Rose is op de Duitse keuring geweest en hier worden ze direct gechipt, DNA getrokken, geschetst en gebrandmerkt. Duitsers zelf
hechten heel veel waarde aan hun brandmerk en ook met oog als ze ooit verkocht word. En ik vind het zelf ook wel iets hebben en mooi staan O:)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 17:33

Aha vandaar. Ik dacht dat ze het vooral nog in Spanje deden. Ik vind het ook stiekem heel mooi staan en het is dat het pijn doet, anders zou ik het bijna jammer vinden dat het niet meer gedaan wordt.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 18:45

Nicole schreef:
keona schreef:
Prachtig, staan je hengsten ook ter dekking

Mijn grote hengst voorlopig nog niet, mijn pony hengst Famous hopelijk wel volgend jaar hij gaat dit jaar voor de hengstenkeuring :)

Hou me op de hoogte

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 19:30

ierusju schreef:
Aha vandaar. Ik dacht dat ze het vooral nog in Spanje deden. Ik vind het ook stiekem heel mooi staan en het is dat het pijn doet, anders zou ik het bijna jammer vinden dat het niet meer gedaan wordt.

Lilly Rose reageerde heftiger op de chip dan op de brandmerk.. Dat was zo snel dat voorbij was voor ze door had en die chip vond ze echt niet leuk.