Dagje stal, lekker simpel Shirtje van de H&M, broek van Mondoni (met glitters! ) en
En straks met rijden deze er bij.
En voor de zekerheid gaat mn korte broek mee, hoop nog op een beetje zon
Frummels
Geplaatst: 04-06-17 12:27
Mijn outfit van vanmorgen
cap : Harry s horse Trui: primark Shirt: oude van mijn vriend (perongeluk in de droger geweest ) broek, jodphurs en chaps : decathlon
xxxmh
Geplaatst: 04-06-17 16:49
Mijn outfit van vanmorgen. Ik rijd carrousel waarin wij trainen in trainingsshirts, heel mooi oranje met voorop de logo's van sponsors en achterop ons team naam.
Broek is van epplejeck. Toen ik hem kocht stond er op het kaartje zwart maar hij is eerder donkerblauw met bijpassende oranje sokken voor bij mijn shirt.
Paard: Dekje: HV Polo Beschermers: Harry's Horse Springschoenen: EJ Hoofdstel: Profirider
~ Polo: HV polo Vest:Hv polo Broek: Harry's horse Laarzen: Harry's horse
HopeDreamer
Geplaatst: 13-06-17 05:21
Ik rij rij bijna nooit in een setje, ben samen met mijn pony vaak 1 grote regenboog Ik wil altijd perse met dat rijden, maar dat matched dan weer niet bij m'n rijbroek.. En dan ben ik zo van, dan maar met allebei!
Classico
Geplaatst: 13-06-17 06:14
Leuk topic, ben ook echt van de setjes ga dus volgen en zoeken naar een foto
woepsie90
Geplaatst: 13-06-17 10:50
Jas van Benneton via Marktplaats Goedkope zwarte rijbroek, merk geen idee Sokken van Kramer Fleece vest van Mountain Warehouse Zwarte Muck Boots (model mid rider) En leren clickertasje
Irisjeeh1999
Geplaatst: 13-06-17 12:05
Halster - harry's horse Jas - HV Polo Hemdje - HV Polo Riem - HV Polo Rijbroek - ELT/Welkoop Laarzen - Mondoni
Lijk hier trouwens best klein, ook al ben ik 1.75 en paardje 1.68 haha...
roosjenat
Geplaatst: 13-06-17 12:14
Setje die ik ook vaak aan heb:
Paard : Lak hoofdstel Euroriding titan zadel Wit dekje Dressageboots pagony Flextrainers harry horse Springschoenen Anky Bontje van br
Ruiter: Uvex cap Kwpn training shirt Rijbroek harry horse Horka master rijlaarzen
Onze laatste wedstrijdoutfit! Inmiddels heb ik een nieuw wit dekje van Cartago (echt ), maar die wordt binnenkort pas voor het eerst gebruikt!
Ik: Jasje van Cavallo (met Swarovski op kraag en in de knopen) Broek van Anky Cap van Charles Owen (met glitters) Roeckl handschoentjes Laarzen zijn de Derby Lace-up
Paard: Dekje van Eskadron Zadel is een Euroriding Titan II met een Prolite pad eronder Singel van Van Rijs Hoofdstel is een rommeltje van verschillende onderdelen haha