Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Soms ben ik na een rondje aan de longe al klaar en soms na 50. Maar dan kan je zelf ook wat rust vinden in het opstappen.
.
Ik zei: Als hij nog 1 keer springt dan zetten we hem lekker onder een dekentje. Hij rent en showt nog een beetje ipv over het kruisje van 25cm te springen wat doet die gek? Springt over het hek van 1.40m. Dacht dat ik een hartverzakking kreeg hahaha. Hij ging even drinken en toen als nog heerlijk onder de deken met een wel verdiende portie eten.

Nee babootje we rijden nu even niet. Hij is nu al wat beter op gewicht en duidelijk goed in zijn vel. Dat wou ik graag eerst zien. Hij gaat 28 oktober afreizen naar schotland omdat we daarheen verhuizen. Een hele lange rit samen met zijn vriendinnetje. Daardoor heb ik het nu gewoon heel druk met van alles regelen en de stress van de emigratie. Daardoor laat ik hem nog even staan. We longeren hem, rommelen lekker op de grond en willen nu met hem gaan wandelen om te wennen aan het verkeer en het alleen van huis gaan. Maar dat is maar eens af en toe als ik tijd heb. Nu moeten we het even doen met deze geniet momentjes.
Sorry voor de vele foto's en de donkere foto's! Wat vinden jullie van zijn nieuwe coupe? Moelijk netjes te krijgen met 2 weerborstels en krullen
Ben ook benieuwd hoe je dat daar met de paarden gaat doen.