Als ik terug kom van vakantie begint school ookal, ik hoop dan de dressuur weer wat op te kunnen pakken 
Overigens is Tinkie niet de enige die gewoon nog even blijft zitten na het rollen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik terug kom van vakantie begint school ookal, ik hoop dan de dressuur weer wat op te kunnen pakken 
Toen ik daarna de andere paarden even gingen aaien en terug kwam was ze aan het rollen en ging ze daarna nog even liggen naar mij kijken en mocht ik bij haar zitten, pennymomentje

Lienek schreef:Leuk hoor.
Vind het alleen jammer dat de titel van je topic het gevoel geeft dat we leuke trainings fotos te zien krijgen (en progressie) en ik zie alleen maar stand fotos of recreatie.
Maar misschien ligt dat aan mij maar ik vind het wel jammer.
Nu word de dressuur weer opgepakt en worden er ook weer daadwerkelijk dressuur foto's gemaakt, ik heb er in ieder geval heel veel zin in
Wel eens eerder geprobeerd bij haar maar meestal was het gras dan toch belangrijker dan mij, maar ze is nu erg aanhankelijk geworden en op een zondag was jambette en shake zo geleerd, dus errruugh trots op mn tink.

Maar dat was alleen net voordat we de eerste keer gingen galoperen en nadat we telkens uit galop kwamen. We hebben ook heel veel lekker tussendoor gestapt.
.
Op de trailer ging ook probleemloos, voor niks 2 keer in de stres gezeten
En nu rijd ik de buitenritje meestal voorop en heb ik een hele blije fanatieke Tinkie