adventures01 schreef:Wat fijn! Altijd een stille mee lezer geweest maar wat super dat alles zo goed gegaan is![]()
Kan de kleine pony niet bij zijn hechtingen komen? Soms willen juist de maatjes de hechtingen eruit halen ipv de patiënt zelf.
Denk niet dat Jules dat toelaat, die was nogal snel met zijn reactie daarnet, toen Vlekje even aan zijn geschoren buikje wilde snuffelen en Vlekje weet nu voorlopig genoeg
Maar, bedankt voor de tip, had er zelf nog niet aan gedacht, maar ga het nu wel goed in de gaten proberen te houden
, hij staat weer thuis bij zijn vriendinnetje
) naar de EJ geweest voor een hooinet, zodat hij toch wat langer doet over zijn kleine porties. Hij doet er nu iig langer over, wat hij er zelf van vind, daar ben ik nog niet uit. Hij wil liefst gewoon zo snel en zo veel mogelijk kunnen eten heb ik de indruk

Tijdens het 2e wandelingetje was hij veel rustiger. Mijn zus stapte met Jules en ik stapte mee met Vlekje, vinden ze beide het fijnste.

Zij is lief voor haar vriendje en lijkt ook best te snappen dat hij wat ruimte nodig heeft, ze zoekt hem af en toe op voor een knuffeltje en 's middags kunnen ze lekker samen lunchen, kijk hoe lief!

..