Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anna98 schreef:Ik kan dus beter minderen met de basisbrok? Op zijn oude stal krijgt hij al een tijdje zoveel. Ik maak vanmiddag wel even een goede foto. Misschien vind je hem dan wel iets wat mager, of nog steeds goed op gewicht.
Bedankt Esther! Gelukkig dat het minder wordt haha
Anna98 schreef:Ik kan dus beter minderen met de basisbrok? Op zijn oude stal krijgt hij al een tijdje zoveel. Ik maak vanmiddag wel even een goede foto. Misschien vind je hem dan wel iets wat mager, of nog steeds goed op gewicht.
)
wel goed weken, anders loop je kans dat hij verstoppingskoliek krijgt 
Peelie schreef:Anna98 schreef:Ik kan dus beter minderen met de basisbrok? Op zijn oude stal krijgt hij al een tijdje zoveel. Ik maak vanmiddag wel even een goede foto. Misschien vind je hem dan wel iets wat mager, of nog steeds goed op gewicht.
Zeker minderen.
Hoeveel wil je hem aan het werk hebben? Op wat voor niveau.
Mijn ruin loopt bijv. Op Z1 niveau en werkt 5x in de week. Hij krijgt 1schep basis brok per dag.
Mijn merrie krijgt een halve schep per dag en werkt 3/4 dagen in de week basis (L1) dressuur. Maar als het aan mij ligt kreeg ze helemaal geen brok.
Ik ben benieuwd naar andere foto's precies van de zijkant is het beste te zien.
Anna98 schreef:Ik ben wel vanaf het moment dat hij er is telkens bang dat hij ziek wordt of dat hem iets overkomt... Toen hij in de wei stond (redelijk hoog voorjaarsgras op sommige plekken) was ik bang dat hij hoefbevangen zou worden. Toen hij op stal stond en wat stro ging eten meteen bang dat hij de volgende dag koliek zou hebben. Is het normaal dat ik zo bezorgd ben?Ik ben zelfs bang dat hij maagzweren krijgt omdat hij 2kg basisbrok krijgt om aan te komen. Of hoort dit erbij als je voor het eerst een eigen paard hebt