Hier kan je hem zien (en ons volgen

https://www.instagram.com/p/BRs9QYegJHV ... aresantana
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlwaysH schreef:Citaat:Goals maart:
~ Werken aan mijn zit in het springzadel;
~Elkaar wat meer leren kennen;
~Overdag foto's laten maken voor een ITP topic![RIJ-ITP] Santana's bokt debuut!
~ Volledige nageeflijkheid zonder hangen in de hand.
Doorgestreept is gelukt! En achter de ITP goal staat een link naar het topic! Reactie is leuk.![]()
Werken aan mijn zit kan altijd nog beter, maar is wel al erg verbeterd! Binnenkort komt ons dressuurzadel, ik kan echt niet wachten!Verder leren we elkaar nu redelijk goed kennen en gaat de nageeflijkheid ook beter, nu nog wat meer gewicht op de achterhand.
Citaat:Goals april:
~ Werken aan mijn zit;
~ Santana goed over de rug en op eigen benen laten lopen;
~ Buiten wandelen;
~ Cadeautje regelen voor eigenaresse;
~ Aan de galop werken;
~ Aan de takt in stap werken.
Zit en nageeflijkheid zullen nog wel even blijven staan, kan altijd beter!
Santana struikelt nog wel eens of tikt zichzelf aan uit enthousiasme, dus daar werken we ook aan. Verder wil ik buiten gaan wandelen. Ik weet dat ik zondag weinig tijd heb, dus misschien dat ik dan even een rondje om ga, in plaats van longeren. Zaterdag en maandag werken, zondag vrij, is niks mis mee en vindt ze vast niet erg!![]()
Ook wil ik een klein cadeautje regelen voor Santana's eigenaresse, ik zat aan bandages te denken oid. Verder wil ik aan de galop werken, omdat die af en toe nog lastig is en ik Santana niet echt lekker bij me kan houden. Oefenen, oefenen en oefenen dan maar. In stap loopt ze vaak in een soort tweetakt, bijna tölt.Zoals je wel kan ruiken drukt e dan haar rug weg, dus daar gaan we ook nog aan werken.
Citaat:Ultimate goals 2017![]()
~ Naar buiten; Twiske, strand, dijk, bos, duin, etc, maakt niet uit;
~ Wedstrijd starten;
~ Tuigloos door de bak komen;
~ L2 qua niveau;
~ Plezier beleven
~ Minimaal een echte fotoshoot hebben gedaan.
~ Een eskadron setje sparen!