Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En als ze te koop zijn, kosten ze een hoop geld.

Emmaa_ schreef:TS heeft toch al meerdere malen aangegeven dat ze geen haast heeft bij het zoeken van een nieuwe pony? Misschien komt er toevallig wel iets op haar pad, je weet maar nooit.
tengeltje11 schreef:Indien een bevestigde pony te duur is dan moet TS accepteren dat ze mogelijk geen "goede" kinderpony in spé koopt. Simpel@Riel,die ex-kinderpony's kosten meestal behoorlijk veel.
TS heeft momenteel geen budget.
Als je 90% zeker wil zijn, koop je een bevestigde kinderpony en dan nog moet je er voor zorgen dat de pony goed getraind blijft.
tengeltje11 schreef:Indien een bevestigde pony te duur is dan moet TS accepteren dat ze mogelijk geen "goede" kinderpony in spé koopt. Simpel
Als je 90% zeker wil zijn, koop je een bevestigde kinderpony en dan nog moet je er voor zorgen dat de pony goed getraind blijft.
En liever lui dan moe. Maar super, super lief! En zal nooit gemeen doen! Maar je kan veel van hem leren. kwita schreef:Leuk voor jullie maar het is in mijn ogen een veel te groot risico. Kinderen leren ook veel door op een brave en bevestigde pony te rijden. Op een lastige manege pony rijden is overigens niet iets om trots op te zijn. Dieren die lastig zijn vind je als het goed is niet op de manege.Ook van een niet perfecte pony kan je kind juist veel leren, dat heb ik hier ook gezien.En dan de euforie na de overwinning als ze weer wat nieuws kan...dat blijft oprecht mooi om te zien. Ook al zal het nooit de perfecte top scoorder worden juist door die pony kan zij nu al op de lastigere manage pony's.
zelf hoop ik dat ze veel lol met de knol beleeft en minder wedstrijd gericht zal gaan, omdat er dan wel een serieuze pony moet komen.Maar met de bovenstaande low budget pony hebben we al veel gedaan en geleerd het motto is een ruwe diamant moet je geduldig slijpen!( chassy is ook zo een voorbeeld met haar ponys)
....hoog uit eigenwijs!Als je risico vrije paarden wilt moet je gaan schaken, die doen nooit iets uit zich zelf!
Shanna schreef:Dochter is vrij klein en nu 5,5 jaar jong. Zelf ben ik 1.68 m bij 60-65 kilo. Ik ken inderdaad ook zat fjorden/ haflingers waar kleine kindjes zo mee weg kunnen rijden. Maar zijn er meerdere rassen die als gezinspaardje kunnen dienen?
Hoofdruiter zal toch dochter worden, maar het is wel handig als ik er eventueel zelf ook op zou kunnen stappen.