[VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

floorsil

Re: [VOLG] Mijn droompaard wordt werkelijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:54

Leuk paard! Bijzondere afrekening. Weet niet of je van hardlopen houdt. Maar ik heb met een pony heel veel hard gelopen. Leuke interval training voor jou en je paard wprd er lekker bom proef van. Vond ook leuk dat je goed kan oefenen met verschillende tempo's

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 04:29

Ik heb echt een hekel aan hardlopen _O-, het stomme is in de sportschool vind ik het helemaal geen drama en gaat het me goed af.

Ik ga binnenkort met hem fietsen :o

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-17 09:32

Nou ik beter dit topic "Romy is ziek" noemen _O-.. Tot woensdag ging het goed! Dinsdag nog een onwijs vette shoot gedaan op school geïnspireerd door de Vogue. (Voor degene die het niet weten ik ben fotograaf in opleiding) :o

En toen dinsdag avond was ik volledig me stem kwijt onwijze hoofdpijn en ben rechtstreeks me bed ingekropen. Van 19:00 s'avonds tot 8:30 s'ochtends geslapen en wat voelde ik me k*t toen ik wakker werd %).

Zit nu sinds woensdag al weer ziek op de bank en dit keer met voorholteontsteking. Zonder aspirine kom ik me dag niet door.. Met school is alles geregeld zodat ik niet als een spijbelaar word gezien aangezien ik zo vaak ziek ben & leerplichtig.

Gelukkig staan de paardjes aan huis die zie ik ze wel, ik voer s'ochtends de paarden en zet ze buiten.. Daar heb ik de energie wel voor maar meer zit er nu niet in. Ze hebben het prima naar hun zin op het land hoor maar kan niet wachten om ze allemaal weer aan het werk te zetten!

Dan heb ik nog zitten denken om een antibiotica kuur maar de laatste keer dat ik er eentje heb afgemaakt was ik dat weekend erop weer ziek en begon ik weer van voor af aan. En dat is niet zolang geleden, ongeveer een maand.

Volgende week heb ik met de verzorgsters afgesproken dat ze een extra dag moeten komen zodat de paardjes weer beweging krijgen.

Dus vandaar dat jullie niet zoveel van mijn horen.. Deze zomer gaan we er vol tegen aan met Yakari! :o

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 06:43

Sterkte Romy!
Ik heb van de winter een voorhoofdholteontsteking gehad en dat is echt naar, ik heb toen ook 3 weken plat gelegen.

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-17 18:07

Dankjewel! Ja het is geen pretje %)

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-17 08:00

Zo! Ik ben er weer boven op sinds deze week *\o/*! En nu gaan we dit natuurlijk vast houden. Ik slik nu vitamines, drink ontzettend veel en eet elke dag fruit. Want het gaat me echt niet gebeuren dat ik volgende week weer ziek ben.

Ik klink nog steeds verkouden ookal ben ik het niet en heb af en toe nog wat keelpijn. Maar de keelpijn vind ik niet zo gek na een week achter
elkaar hoesten.

Yakari heeft niet stil gestaan deze keer, ik heb mijn verzorger gevraagd of ze hem wil longeren en zij is 4x geweest :o. Puppy heeft dus moeten werken!

Als het weer het toe laat ook al ben ik bang van niet ga ik hem even wassen en laten blinken! Ook wilde ik beginnen met kleine vrijheidsdressuur dingetjes. Splagaat vind hij er altijd heel interessant uit zien als ik dat met me shet doe _O-. Ik zal ook weer wat foto's van hem maken! Alleen gaat dat moeilijk omdat hij liever met ze neus tegen de lens sta inplaats van er voor.

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-17 16:31

Vandaag met Yakari getraind! En wat ging het super goed <3.

In het begin trok hij onwijs erg aan de leadrope en bokte hij erop los.. Meneer had gewoon energie te veel _O-.

Na paar keer even met me hakken in het zand gestaan te hebben ging hij weer ontspannen. Blije ik! Ook hebben we wat vrijheidsdressuur gedaan. Hij kan nu sinds vandaag flemen, voetje geven en een begin van de splagaat. Het voetje geven gaat al zo goed dat hij het ook al tijdens het lopen doet, dit is natuurlijk super leuk voor in de toekomst een Spaanse pas! _/-\o_

Daarna heb ik hem nog even losgewerkt en hem geleerd dat als ik ergens naartoe wijs dat hij die kant op moest. Topper dus!

Foto'tje van vandaag:

Puppy <3
Afbeelding

Morgen komt de verzorgster en dan gaan we weer eens het opstappen oefenen. :o

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 16:17

Vandaag hebben we weer geoefend onder het zadel! Yakari deed het super en er was erg veel rust. Opstappen ging nu ook rustig zonder verzet :o.

Nog een foto'tje:

Mijn verzorgster zit erop en ik sta op de grond!

Afbeelding

Volgen er trouwens nog wel mensen?

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 16:19

Hier een stille meelezer! Ik vind het nog steeds erg leuk om je berichtjes te lezen, fijn dat je je beter voelt en dat het zo voorspoedig gaat! :D

danielle80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 16:42

Ik vond net je topic, het rijden ziet er al echt goed uit! Ik vind Yakari ook een hele mooie vacht heeft :j

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 17:28

Aah! Fijn om weer iets te horen, anders post ik voor lucht. Vind het soms ook wel leuk om terug te lezen :o.

Hi, leuk dat je volgt @danielle80! Ik was ook direct verliefd op zijn uitstraling <3.

Blue_Berry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:42

Hier ook een stille meelezer die nog volgt :D

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:41

Wat een ontzettend leuk dier <3

febe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 21:25

Ik lees ook nog steeds mee. Hij is en blijft echt prachtig. :j

aldadiender

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:19

Ik volg ook, heb mijn paardje op hetzelfde adres gekocht en kan me Yakari nog wel herinneren. /3

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:18

Ik volg ook mee. Hij is zo leuk! <3 Fijn dat het weer beter met je gaat, steeds ziek zijn is echt niet leuk

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 07:12

Oh haha leuk dat er nog zoveel mensen volgen!

@aldadiender ook dus goeie ervaringen met Stal buitengewoon? Las in die tijd veel negatiefs over hun maar vond dat ik goed ontvangen werd. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:06

Ja hoor, ik volg ook. Vind het qua tekening ook een erg leuk dier!

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 11:58

Na je reactie in m'n fototopic even jouw volgtopic geopend. Wat heb je een prachtig paard zeg! (en wat een kwalitatief mooie foto's ook).

Jammer dat je de laatste tijd zo ziek bent geweest. Maar het klinkt alsof je goed bezig bent met de basis te bevestigen en het helemaal god komt! Ik blijf jullie volgen :)

aldadiender

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:11

Ja hoor! Ik sta er nog steeds.
Veel succes verder met het opleiden van Yakari, leuk om het grondwerk ook te zien, zijn wij ook veel mee bezig :)

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 12:40

@aldadiender Ohhh ik heb je verkeerd begrepen ik dacht dat je er een paard had gekocht. Stalling geloof ik dat het fijn is :o. En dankjewel, gaat zeker lukken hij pakt het snel op.

@freetorun Haha dankjewel voor de complimenten! Zelf ben ik fotograaf in opleiding en ben ik bevriend met een fotograaf die af en toe komt om foto's te maken.

aldadiender

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 12:52

Ik heb mijn paard er inderdaad gekocht en ik sta er nog steeds ;)
Ik woon dichtbij en kan altijd hulp vragen, hopelijk binnenkort daar ook lekker de bossen in.

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-17 13:39

Oh ja want daar zit je ook vlakbij de Veluwe! Voor mij was het echt een flink stuk rijden om er te komen, misschien over een paar jaartjes met de trailer een bezoek brengen met Yakaar! Veel rijplezier daar, ze geven inderdaad goed advies.

Ben ik brutaal als ik om een foto vraag van je paardje? Ben erg nieuwsgierig :D.

aldadiender

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 14:46

Moet nu aan het werk, zal morgen even kijken of het me lukt haha

aldadiender

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:50

Dit is mijn (ons) vriendje Dinio.
Beetje grote foto :o

Afbeelding