Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Hedwig schreef:mrie, wat een reus !
ik zou echt niet weten wat daar in zit![]()
maar wel een leuk paard![]()
ik ben dan eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie van die van mij denken, als we dan toch bezig zijn![]()
ik weet zelf maar 1 helft zeker, de andere helft blijft altijd gokken.
ik krijg wel vaak de zelfde vraag of ze een ... is haha![]()
[ [url=m/K672Da.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JzDtnm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wQC2HH.jpg]Afbeelding[/url] ]
meer foto's in profiel
mrie schreef:Nee een ramsneus heeft hij niet, wat hij wel heeft zijn lange benen, kleine hoefjes, grote oren een geprononceerde voorhand, een ronde achterhand, mensenogen, weinig manen en staart, relatief kort haar...en hij houd van heel heel hard galopperen.
Helpen deze tips?
mrie schreef:Nee een ramsneus heeft hij niet, wat hij wel heeft zijn lange benen, kleine hoefjes, grote oren een geprononceerde voorhand, een ronde achterhand, mensenogen, weinig manen en staart, relatief kort haar...en hij houd van heel heel hard galopperen.
Helpen deze tips?
[ [url=m/UTVN1G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K76Yl0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jI3pCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
)
Het blijft een onmogelijke gok, en achter haar fokker zullen we vast ook nooit kunnen komen.Poekkie schreef:Hmmm, dat klinkt idd wel als een betere kruising dan mijn verzinsel![]()
Prachtig dier!
Voor de pony hierboven denk ik ook shet x welsh. (Alhoewel, indien hij toevallig ergens uit Engeland komt, dan zou het mij niet verbazen als er wat exmoor of dartmoor pony in zit)
Voor de tinkerkruising: hoe groot was mama/papa tinker?
ik zie denk ik een lange rug, klein hoofdje en slanke benen. Zit er iets van volbloed of draver in? Maar goh, waar dat bont vandaan komt.... Poekkie schreef:Yacintha, dan zou ik persoonlijk gokken op een kruising met een 'normaal' paard, zoals BWP of KWPN. Maar ik ken zelf echt niks van fokken, dus kan er helemaal naast zijn![]()
loveUggs, dat is een moeilijke! Wel prachtig paardik zie denk ik een lange rug, klein hoofdje en slanke benen. Zit er iets van volbloed of draver in? Maar goh, waar dat bont vandaan komt....