Wanneer houdt het op? Even van mij afschrijven..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shalimar

Re: Wanneer houdt het op? Even van mij afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 16:43

Dan is dat een moeilijke maar ook de verstandigste beslissing... Erg triest dat je paardendroom zo is verlopen -O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 16:51

Shalimar schreef:
Dan is dat een moeilijke maar ook de verstandigste beslissing... Erg triest dat je paardendroom zo is verlopen -O-

Ja, mijn allereerste eigen paard. En mijn allerlaatste. Dit wil ik echt nooit meer :n
En zo'n bijzonder paard als hij ga ik nooit meer vinden, he'll be my one and only.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 18:23

Wijze en erg moedige beslissing Dreamy! Veel sterkte!
Laat je paardendroom nu niet helemaal in duigen vallen, je komt altijd weer een ander paard tegen die speciaal voor je is, je moet geen tweede van deze proberen te zoeken. Het hoeft niet altijd slecht af te lopen. Gewoon lekker de tijd geven en er komt vast weer wat moois op je pad als de tijd daar rijp voor is.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 18:37

Nee he :( rot voor je dat het zo heeft moeten lopen. Neem even heel veel rust, dat heb je gewoon nodig
Heel veel sterkte meid, het komt goed :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:27

Heel veel sterkte Dreamy. Al je topics gevolgd en wat een droevig einde.

Hopelijk vind jij snel je rust in je lijf en hoofd. :(:)

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 23:36

Sterkte Dreamy Y;(

Ik vind het echt ontzettend triest voor je! Heb respect voor je doorzettingsvermogen. Soms is houden van ook loslaten en dat heb je goed gedaan!

Sterkte!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 03:56

Cemlys schreef:
Wijze en erg moedige beslissing Dreamy! Veel sterkte!
Laat je paardendroom nu niet helemaal in duigen vallen, je komt altijd weer een ander paard tegen die speciaal voor je is, je moet geen tweede van deze proberen te zoeken. Het hoeft niet altijd slecht af te lopen. Gewoon lekker de tijd geven en er komt vast weer wat moois op je pad als de tijd daar rijp voor is.

Wie weet, maar voor nu echt 0,0 behoefte aan. Zal ook niet zo gek zijn op dit moment, maar dit doet echt pijn en dit wil ik niet meer ervaren :n

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 12:08

Aaah nee wat zuur. En wat een moedige beslissing. Helaas hetzelfde mee moeten maken ruim 2,5 jaar terug, mijn 4 jarige bleek kissing spines te hebben maar secundair, was daardoor niet met training op te lossen. Hij is 5 geworden. Ik wilde ook geen ander paard, tot het koppie van mijn huidige paard uit een stal kwam steken...Het kan snel gaan maar neem vooral je tijd om ontzettend hard te huilen, even bij te komen en geen geld uit te hoeven geven. Een keer een normale maand en niet alleen maar kopzorgen hebben straks is ook even lekker.