Verder snap ik ook nooit zo goed wat iedereen wil met die ellenlange namen. De naam zal niet onthouden worden en er is ook niemand die het goed kan uitspreken. Doe mij dan maar een lekkere simpele naam.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ChiVet schreef:Ik kende nog zo'n leuke, gigantische manegeknol, die eigenlijk Hovenier de derde heette. Geen idee waarom je je paard een tuinman zou noemen, maar de manege heeft hem toen maar Bert gedoopt![]()
Verder snap ik ook nooit zo goed wat iedereen wil met die ellenlange namen. De naam zal niet onthouden worden en er is ook niemand die het goed kan uitspreken. Doe mij dan maar een lekkere simpele naam.
. Had ik maar een stamboekloze gefokt, dan was het gewoon blacky geweest
Koper schreef:Aleeneh schreef:Tsja die van mij valt wel een beetje onder het noemertje ingewikkeld, met haar volledige naam S.A. Mishkaljiyah. Krijg je met van die arabieren he, ingewikkelde namenHet betekent "troublemaker" en we korten het af tot Mish.
Geeft alsnog wel leuke blikken wanneer mensen haar naambordje op haar stal lezen
Zet 't er gewoon in het Arabisch op, en dan eronder in kleine lettertjes Mish
Altijd leuk, die mensen die dan proberen om het uit te spreken

melody7 schreef:Ik vraag me ook wel eens af waarom dat nodig is, ik vind er echt niks aan. Doe mij maar een naam waar je ze ook echt mee kunt roepen..
Zelfs bij knaagdieren zie ik het wel eens langskomen, daar zie ik het nu al helemaal niet van in
Ik vind het leuk gewoon omdat het er mooi uit ziet op een stamboom, vind ik! Maar inderdaad ik noem ze nooit bij hun volledige naam, mijn cavia's heten:
) en de rex (met stamboom) heb ik gewoon Gizmo genoemd. Ik hou niet van die ingewikkelde namen, nu hoeven die van mij enkel te fungeren als pluizig gezelschap en ze worden niet naar shows gesleurd.

Lowerde,Lowanda ioawara, je wilt niet weten wat ze ervan maakten 

HorseRituals schreef:elenaMM77 schreef:
ok, het eerste veulen dat ik fok gaat dus heten: Vond jij het net zo lekker als ik gisterenavond?
en na de verkoop zal ik op de voorste rij zitten bij al z'n wedstrijden![]()
dat wil ik horen.
![]()
![]()
![]()
)
__Suzanne__ schreef:Er zijn meer regels aan de namen van amerikaanse rassen, dat het niet aanstootgevend mag zijn is er een van
Lowara schreef:Nieuw dier Maeve ( meeejvvvvvvvvv) is bij de meesten trouwens maaaaa....evvvvvvuh die het trachten uit te spreken. Gaat ook nog leuk worden straks op concours