Ik typte het beetje stom, niet elke betere ruiter zal trainingsgeld vragen maar denk als de ruiter al (veel) ervaring heeft dan valt de win/win situatie beetje scheef of helemaal weg. Dus dan vind ik het niet raar dat er gewoon geld betaald moet worden. In minder of meerdere mate.
) en altijd voor andere zadelmak gemaakt en getraind tot niveau, maar nooit de kans gehad om uit te brengen.
, maar ze rijdt hem vriendelijk en kan veel van hem leren.
na afloop zei hij, geef 'm een half jaar en je hebt er een knaller aan, echt paard voor het hogere werk. Dus dat was wel heel leuk om te horen
maar bij hem zou hij letterlijk tegen de Duitse grens komen te staan en ik wil hem toch niet zo uit het oog kwijt, besefte ik me al vrij snel. Daarvoor ben ik te gek op hem
Dus die houden jullie nog even tegoed van me. Met de clinic bij Marlon ga ik sowieso filmen, en wellicht zondag met de wedstrijd. Al zal dat ook stukje aftasten worden, na een week al op wedstrijd samen. Vind het wel heel dapper van haar dat ze dat al gelijk aandurft 
ze reed zo ff naar 226,5 en 237 punten! Met nog genoeg ruimte voor verbetering, trots baasje hier