Laatst bijgewerkt door _Aine op 12-02-22 17:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Felicxa
Geplaatst: 29-11-16 18:28
Schimmels die echt helemaal wit zijn vind ik echt onwijs gaaf. Dus ook geen zwarte neus, ogen of oren. Echt helemaal wit, kan helaas geen plaatjes vinden. (weet niet eens zeker of dat ook bestaat buiten films ) En dan het liefst in trekpaard uitvoering!
Ik heb echt een zwak voor schimmels, maar vind paarden die helemaal zwart of bruin zijn en dan spierwitte sokken en een bles hebben ook onwijs mooi.
Hutcherson
Geplaatst: 29-11-16 18:40
Ik was altijd gek op Ocle, van Baroque horses Holland destijds stond ie te koop.
Dat zijn toch wel droompaarden.. Misschien ooit.. Als ik genoeg verdien
JasmijnJoy
Geplaatst: 29-11-16 18:44
Ik ben verliefd op de tuigers en Engelse volbloeden Ook shires/clydedales staan op mijn lijstje
Engelse volbloed
Gelders paard
En de bekende budweiser clydesdales
evelien352
Geplaatst: 29-11-16 18:54
Ik ben eigelijk op een simpele maar geweldige manege pony verlieft!
Weet iemand welk ras ze is?
Koia
Geplaatst: 29-11-16 19:11
Een amerikaanse percheron, schimmel of zwart maakt niet uit *kwijl* Ik vind ze toch mooier en eleganter dan de franse versie maar dit type wordt hier niet gefokt..
Of een noriker
foto's random van google geplukt.
Anouk_H
Geplaatst: 29-11-16 20:00
Jaycee Triple Remedy
Just Noyz
Beide van bokkers (geweest? Geen idee of Sherif hem nog heeft)
Ik zag net deze op facebook heb hem aan mijn merrie laten zien dat ik zoiets graag zou willen! Maar volgens mij kan het niet eens (valk wel maar zulke hoge sokken?)
Galaxiefizzy Ik heb wel een palomino sooty voor je met kwart grijze manen (laatse plukje), maar geen lusitano sorry
Calanddra
Geplaatst: 29-11-16 22:13
Heel cliché maar ik heb mijn droompaard al
Ik ben al sinds dat ik jong ben helemaal verliefd op tinkers. En ruim 4,5 jaar geleden kwam tinker nummer 1, een ruintje. Qua uiterlijk niet mijn droomtinker, ik hou van veel kleur, aparte aftekeningen, een maanoog, heerlijk lange pennymanen. En Bart had flutmaantjes die niet lang willen groeien en heel veel wit, geen maanogen
Ruim 2 jaar geleden ben ik gaan kijken voor een opvolger erbij. Ik wist al heeeel lang dat ik perse een nakomeling ooit wilde van een bepaalde tinkerhengst (Ryon O'Malley). Na contact met zijn eigenares besloten het veulen in 2016 van haar fokmerrie en deze hengst te reserveren. Tsja...en toen werd datzelfde jaar een merrietje geboren. Precies wat ik zocht qua aftekening. Had haar op de staart na niet mooier kunnen bedenken Haar vader was echt mijn droompaard, maar deze dame vond ik zelfs nog mooier
En nu 2 jaar later is en blijft ze op alle vlakken mijn droompaard ik vind haar werkelijkwaar prachtig, zowel qua aftekening, bouw, haar prachtige manen en haar mooie maanoogje het enige wat ik mis is een donkere staart maar ach je kan niet alles hebben
Daarnaast heeft ze ook nog een geweldig karakter, zo lief en vriendelijk, een grote knuffel, nergens bang voor, zeer nieuwsgierig naar nieuwe dingen en af en toe wat heerlijke merrietrekjes waar ik vooral erg om moet lachen XD.
Ze is nu pas 2 jaar en 4 maanden dus groeit nog even door
Inderdaad wat leuk om alle verschillende smaken te zien kan me bij de meeste ook wel wat voorstellen, ondanks dat het niet allemaal mijn ding is. Die norikers zijn ook echt gaaf zeg
Charaz
Geplaatst: 29-11-16 23:53
rox_en_wilvy