Mening gevraagd: andere mensen zitten aan jouw paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 22:02

Prachtig paard, ts!

Ik heb ook zoiets meegemaakt met mijn tinker; toen ik hem nét had kwam iemand kijken die wel even wilde helpen poetsen.. heel verhaal, ze deed haar eigen paarden ook altijd vlechten en wilde het voordoen.
Dag erna, haal ik mijn paard van de wei.. een hele hap uit de manen getrokken :x
Achteraf had die dame dus veel te strak gevlochten |o
Nu tien jaar later zie je het nog steeds :\
Dus hier ook nooit meer iemand aan mijn paard laten zitten, en binnen een jaar was ik ook weg bij dat pension waar zo veel mensen liepen, en stond mijn paard lekker op een weitje met maar een ander paard en geen vreemden.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 22:11

Aaien prima, maar niet in de box komen, of eruit halen, niet vastzetten dus. Op het land is aaien ook geen probleem.
Maar als het paard niet wilt lekker met rust laten.

VKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 23:49

8nnemiek schreef:
Prachtig paard, ts!

Ik heb ook zoiets meegemaakt met mijn tinker; toen ik hem nét had kwam iemand kijken die wel even wilde helpen poetsen.. heel verhaal, ze deed haar eigen paarden ook altijd vlechten en wilde het voordoen.
Dag erna, haal ik mijn paard van de wei.. een hele hap uit de manen getrokken :x
Achteraf had die dame dus veel te strak gevlochten |o
Nu tien jaar later zie je het nog steeds :\
Dus hier ook nooit meer iemand aan mijn paard laten zitten, en binnen een jaar was ik ook weg bij dat pension waar zo veel mensen liepen, en stond mijn paard lekker op een weitje met maar een ander paard en geen vreemden.

Oh man... haha ik was daar ook écht niet blij mee geweest.. :+