_Dominique schreef:Hahaha zo Tinkereigen.
Ik was laatst de paddock aan het mesten en ze loopt gewoon vol door de kruiwagen met poep heen. Alsof ie er niet staat.
Jup ook heeeeel herkenbaar Hahaha. Of de kruiwagen om duwen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
Dat was minder, ben wel blijven zitten. Weet niet hoe je zoiets moet 'afstraffen'? Want een tikje met de zweep heeft geen zin omdat ze dan als reactie daarop weer gaat bokken/harder gaat lopen.
Deed niet eens de moeite om dat beest aan te lijnen. 

_Dominique schreef:[ITP] Tinkerbell: Mijn grote geluk, mijn eigen sprookje!![]()
![]()
Zondag fotoshoot gehad!
Oja en gister voor de eerste keer er afgevallen.

'.

Ik heb wat rotmaanden achter de rug, ook in de privé sfeer thuis en op school. Met en bij haar zijn is zo'n onbeschrijfelijk gevoel. Even weg van de realiteit terwijl zij ook gewoon de realiteit is zeg maar. Hoe dan ook, ik ben nog nooit zó gelukkig geweest!
, zit er aan te denken om weer te beginnen/verder te gaan. Zelfde kanaal, video's weer op openbaar etc. Moet er nog even over nadenken. Views en abonnees liepen echt wel goed namelijk..
Ja dit bruine hoofdstel zit in principe wel prima. Het is een cob maar moest wel flink wat gaatjes bijprikken om het bit op de goede hoogte te krijgen. Maar heb nu een zwart zadel dus moet maar weer gaan shoppen binnenkort.